kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۸۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* کشورهای مرتجع حاشیه خلیج فارس با فشار عربستان بابت خوش‌رقصی برای رژیم صهیونیستی اقدام به قطع رابطه با لبنان کرده‌اند. ایران و دیگر کشورهای جبهه مقاومت نباید پشت لبنان را خالی کنند بلکه باید در جهت ایجاد شکاف در اتحاد نامقدس آنان قدم بردارند.
3107---0902
* مدعیان خدمت به حرمین شریفین (مکه و مدینه) گاو شیرده برای شیطان بزرگ و گرگ برای یمن و لبنان مظلوم شده‌اند. آنان جای اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم، رحماء الی الکفار و اشداء بینهم هستند. به این می‌گویند اسلام آمریکایی!!!
فرشاد زکیانی خرم‌آبادی
* ملت بی‌صبرانه منتظر محاکمه مسببین کرسنت (زنگنه) و محاکمه کسانی است که این افراد را علی‌رغم علم به آن سوابق به کار گرفتند این دادگاه مرهمی بر زخم دل ملت خواهد بود.
شریفی- تهران
* اصحاب رسانه‌های گفتاری و نوشتاری و نیز صاحبان تریبون جانب انصاف را فراموش نکنند و توقع کاذب برای مردم ایجاد نکنند چگونه ممکن است ترک فعل‌ها، بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌ها به ویژه 8 سال اخیر را ظرف
دو ماه جبران کرد؟! به لطف خداوند کارها پیش می‌رود باید استقامت کرد تا نتیجه روشن تلاش‌های شبانه‌روزی دولت مردمی و انقلابی ظهور
و بروز کند.
ابوالقاسمی
* وقتی اسرائیل زیاده از حد و غیر معمول ایران را تهدید می‌کند دلیل بر این است که این رژیم در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار گرفته و برای اینکه کسی متوجه این ضعف نشود ژست حمله نظامی به خود گرفته است.
0049---0911
* با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و کارشناسان در مورد وضعیت وخیم آینده جمعیتی کشور با این رشد اندک جمعیت، دولت باید در امر حمایت از فرزندآوری و در نظر گرفتن تشویقات ویژه برای فرزند دوم و به بعد... بسیار جدی‌تر عمل کند. دادن یارانه ویژه به پوشک و شیر خشک و... از جمله اقدامات دیگری است که می‌توان در این برنامه از آن‌ها استفاده کرد.
محمدی
* مردم هر کشور تابع مقررات کشور خویشند نه دیگر کشورها. در بعد واکسن نیز غالب کشورها بحث تزریق واکسن کرونا را با جدیت در پیش گرفته‌اند. 4 نفر سلبریتی به دور از فهم علمی و اجتماعی و گوش به امر و نهی شیطان بزرگ مردم کشورمان را از زدن واکسن باز می‌دارند. اینها همان کسانی هستند که تا همین چندی پیش سفارش به زدن واکسن آمریکایی و انگلیسی می‌کردند! البته مردم فهیم کشورمان عقل خود را به این افراد خودفروخته نمی‌سپارند و به سخنان بی‌منطق آنها گوش نخواهند داد. همه باید تزریق واکسن را جدی بگیرند تا ان‌شاءالله ریشه این ویروس منحوس از کشورمان کنده شود.
6810---0911 و 7250---0919
* کسانی که تا دیروز دین را افیون ملت‌ها می‌دانستند چه شده که امروز نگران بی‌حرمتی نسبت به مراجع دینی شده‌اند. حال و روز امروز اصلاح‌طلبان ورشکسته سیاسی واقعاً دیدنی است!
2088---0915
* اگر در برابر تهدیدات دشمنان قادر به پیشرفت نظامی و علمی و... نباشیم آنها پیشروی خواهند کرد. ایران مقتدر است که می‌تواند دشمنان را
از هر گونه تعرض به نظام باز دارد. بنابراین باید همت همه به ویژه جوانان و نخبگان و مسئولین این باشد که کشور را به قله پیشرفت برسانند تا طمع جهانخواران از هر گونه تعرض به کشورمان قطع شود و الا باید هر لحظه منتظر حادثه بود!
9738---0990
* بسیاری از مردم به امید تحول و مهار تورم و جلوگیری از گرانی‌های افسارگسیخته به دکتر رئيسی رای دادند. امیدواریم ایشان و دولتش تمام هم و غم خویش را به‌کار گیرد و کشور را به پیشرفت برساند. با آرزوی موفقیت روزافزون برای دولت مردمی و انقلابی.
1875---0911 و 2842---0910
* تربیت درست فرزندان این مرز و بوم مهم‌ترین مسئولیت مسئولین نظام باید باشد. در این کار بیشترین نقش برعهده معلمین کشور است. بنابراین باید شأن و منزلت فرهنگیان از هر جهت پاس داشته شود و این قشر گرفتار پیچ و خم زندگی خود نباشند.
3107---0902
* باید به آن سلبریتی پرمصرف متمول که اعلام می‌کند دارم و هزینه‌اش را پرداخت می‌کنم گفت که چگونه به خود اجازه می‌دهید با پرمصرفی خویش موجب تاریکی زندگی بسیاری را فراهم نمایید؟! باید مسئولین امر اشتراک چنین افراد بی‌تعهد و مسئولیت‌گریز و بی‌منطق را قطع کنند!
طاهری - تهران
* کسانی که به هشدارهای مصرف بهینه و مدیریت مصرف توجه نمی‌کنند باید هزینه مصرفی آب، برق و گاز آنها تصاعدی محاسبه شود و اگر باز هم توجهی نکردند به دادگاه معرفی شوند و آب و برق و گاز آنها را قطع کنند.
9871---0912
* به پزشک متخصص گوارش رفتم علی‌رغم وجود سه کارتخوان روی میز منشی برای ویزیت پول نقد مطالبه کرد! آیا این کاری جز فرار مالیاتی است؟
0811---0914
* سوپرمارکت‌های بزرگ که به اسم هایپر در محله‌ها و مناطق مختلف شهر راه‌اندازی شده‌اند فقط از فروش یک سطل ماست چندکیلویی بیش از 4 هزار تومان سود می‌برند. تصور بفرمایید در طول یک روز از فروش انواع محصولات چه سود کلانی به جیب می‌زنند. بی‌جهت نیست که تبلیغات گسترده‌ای با هزینه زیاد برای قرعه‌کشی راه انداخته‌اند.
0220---0935
* مجلس شورای اسلامی بازنشستگی پیش از موعد با 5 سال سنوات اعطایی را برای نیروهای مسلح مرزبانی تصویب کرده است، چرا به اجراء گذاشته نمی‌شود؟
8078---0992
* 6 ماه پیش سارقان، خودروام را در روز روشن (یعنی در حدود ساعت 13) وقتی همسرم را به بیمارستان بهمن واقع در شهرک غرب (تهران) رساندم دزدیدند. با این خودرو زندگی‌ام را می‌چرخاندم. طی این مدت دائم پیگیری کرده‌ام ولی متاسفانه نه پاسخ امیدوارکننده شنیده‌ام و نه سرنخی از سارقین به دست آورده‌ام. من با آن وسیله امرار معاش می‌کردم و طی این مدت زندگی‌ام مختل شده است. شما را به خدا مشکل ما را به گوش مسئولین به‌ویژه سردار اشتری برسانید.
علیزاده
* سه هفته است که مرکز مخابرات شهید قندی تلفن ثابت منزل ما را قطع کرده و پیگیری‌ها نتیجه نداده است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
2628----0919
* جهت اطلاع اعضای جدید شورای شهر اصفهان عرض می‌کنم منطقه چهارباغ به مرکز بی‌بندوباری تبدیل شده است. امیدواریم آقایان احساس مسئولیت کرده و واکنش نشان بدهند.
3648---0913
* بد نیست مسئولین امر آمار نشریاتی را که به جو ناامیدی در جامعه دامن می‌زنند و از این طریق خواسته استکبار را جامه عمل می‌پوشانند منتشر کنند تا جوانان فریب این رنگین‌نامه‌ها را نخورند. دستگاه‌های قضایی و اجرایی هم برای این زنجیره‌ای‌هایی که به پایگاه دشمن تبدیل شده‌اند تدبیر کنند.
9512---0915 و 8467---0993