kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۷۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
ادامه هفته سوم لیگ برتر با برگزاری 3 بازی

آلومینیوم- پرسپولیس؛ فرار از خاطره تلخ؟

 

در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر امروز تیم پرسپولیس میهمان تیم آلومینیوم اراک است و گل‌گهر در سیرجان به مصاف نساجی می‌رود و فولاد خوزستان به مصاف مس رفسنجان می‌رود.
سه بازی دیگر از هفته سوم لیگ برتر امروز برگزار می‌شود. آخرین بازی هفته سوم هم معوق شد و پیکان به دلیل حضور سه بازیکنش در تیم امید ایران مقابل ذوب آهن فعلا بازی نمی‌کند.
آلومینیوم اراک.......................... پرسپولیس (ساعت ۱۶)
پرسپولیس خاطره خوشی از اراک ندارد و فصل گذشته هم در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورد. اکنون دوباره رسول خطیبی به تیم آلومینیوم برگشته و بازهم باید مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند. پرسپولیسی که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و چند ملی‌پوش خود را از دست داده برای اینکه از جمع مدعیان این فصل عقب نماند نیاز به سه امتیاز بازی دارد. البته آلومینیوم هنوز شکست نخورده و با 4 امتیاز شرایط مطلوبی در جدول لیگ دارد.
فولاد خوزستان..................... مس رفسنجان (ساعت ۱۸)
فولاد لیگ برتر را با دو شکست آغاز کرده و بعد از هر مسابقه عبدالله ویسی از هواداران تیمش عذرخواهی کرده است. قهرمان فصل گذشته جام حذفی حالا در شرایط سختی است و باید بتواند مس رفسنجان را شکست بدهد تا وارد بحران نشود. مس رفسنجان فقط یک بازی انجام داده و شکست خورده و در دیگر مسابقه تیم پدیده در رفسنجان به میدان نیامد. حالا مدیران این باشگاه می‌گویند که منتظر رای پیروزی 3 بر صفر مقابل پدیده
هستند.
گل‌گهرسیرجان................. نساجی مازندران (ساعت ۱۸)
گل‌گهر تیمی که در غیاب امیر قلعه‌نویی سرمربی محرومش 6 امتیازی شده و در رده دوم جدول ایستاده در این هفته به دنبال سومین برد فصل است. نساجی می‌داند کار سختی در سیرجان دارد بخصوص اینکه شاگردان ساکت الهامی هفته گذشته با وجود بازی خوب مقابل پرسپولیس شکست خوردند. ساکت الهامی می‌داند در سیرجان کار دشواری دارد. نساجی اگر واقعا می‌خواهد نشان بدهد که نسبت به فصل گذشته تغییرات گسترده‌ای داشته و نمی‌ خواهد مثل فصل قبل فقط برای بقا بجنگد باید مقابل تیم قدرتمند گل‌گهر بازنده نشود.