kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
صدرنشین امروز به مصاف هراز آمل می‌رود

رقابت تیم‌های میانه جدول در هفته سوم لیگ برتر والیبال

 

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم‌های میانه جدول رقابت تماشایی با یکدیگر خواهند داشت.
هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز با برگزاری هفت دیدار به میزبانی سیرجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان، آمل و تهران پیگیری خواهد شد.در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته، شهداب یزد در آمل میهمان لبنیات هراز آمل است. دو تیم درحالی به مصاف هم می‌روند که یزدی‌ها با کسب دو برد مقابل شهرداری گنبد و شهرداری ورامین آن هم بدون ست باخته، 6 امتیازی شدند و به صدر جدول رسیدند.
شاگردان محمد عمده‌غیاثی این هفته نیز قصد دارند با کسب سومین پیروزی، جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند. در طرف مقابل تیم لبنیات هراز آمل که با دو برد، پنج امتیاز و 2 ست باخته در رتبه چهارم ایستاده، مقابل حریف قدرش انگیزه زیادی برای پیروزی در بازی خانگی و ارتقای جایگاه دارد.
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه به‌عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول، این هفته در خانه به ترتیب مقابل شهرداری گنبد (تیم سیزدهم) و هورسان رامسر (تیم دوازدهم) بازی دارند؛ آن هم در شرایطی که هر دو تیم دو برد، 6 امتیاز و یک ست باخته در کارنامه دارند و اصفهانی‌ها فقط به دلیل داشتن مجموع پوئن بیشتر، یک رده بالاتر از شهرداری ارومیه ایستاده‌اند. بنابراین نتایج دیدارهای این دو تیم مقابل حریفان در هفته سوم، در تعیین تیم دوم جدول رده‌بندی نقش موثری خواهد داشت.
مجموعه ورزشی شهید سلیمانی سیرجان در اولین میزبانی خود در لیگ 1400، پذیرای مس رفسنجان خواهد بود؛ تیمی که در هفته دوم رقابت‌ها با پیروزی سه امتیازی، حریفش آذرباتری ارومیه را غافلگیر کرد تا علاوه‌بر صعود چشمگیر از رتبه سیزدهم به جایگاه ششم جدول، خط و نشان معناداری برای حریفان بکشد. فولاد سیرجان ایرانیان مدعی قهرمانی اما در اولین میزبانی رسمی‌اش در لیگ برتر 1400 هدفی جز پیروزی و استفاده بهینه از امتیاز میزبانی و فاصله گرفتن از جایگاه پنجمی را دنبال نخواهد کرد.
برنامه کامل دیدارهای هفته سوم به این شرح است:
*فولاد سیرجان ایرانیان – مس رفسنجان – ساعت ۱۶ – سالن تهران
*راه یاب ملل مریوان – پاس گرگان – ساعت ۱۶ – سالن ۱۲ هزار نفری زاگرس مریوان
*آذرباتری – پیکان تهران – ساعت ۱۵ – سالن غدیر
*شهرداری ارومیه – هورسان رامسر – ساعت ۱۸ – سالن غدیر
*فولاد مبارک سپاهان – شهرداری گنبد – ساعت ۱۷ – سالن نقش جهان اصفهان
*هراز آمل – شهداب یزد – ساعت ۱۶ – سالن پیامبر اعظم
*سایپا تهران – شهرداری ورامین – ساعت ۱۶ – خانه والیبال