kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۶۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در پاسخ به اراجیف یکی از مسئولین نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران، باید گفت ما بی‌صبرانه منتظریم تا تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنیم. در این 40 سال یکی از آرزوهای نیروهای مسلح درگیری با رژیم جعلی و کودک‌کش است که سرانجامی جز نابودی آن رژیم نخواهد داشت.
3107---0902 و 2842---0910
* دشمن در قضیه حمله سایبری به سیستم جایگاه‌های سوخت کشور و اختلال در کار سوخت‌رسانی فکر کرده بود مردم علیه نظام به خیابان‌ها می‌ریزند ولی با هوشیاری ملت و اعتمادشان به دولت تیر دشمن به سنگ خورد و بار دیگر رسوا شدند.
4326---0933
* درود بر امت بابصیرت ایران که یک بار دیگر با بلوغ مثال‌زدنی خود در ماجرای حمله سایبری اخیر بینی جریان سلطه و مزدوران داخلی آن را به خاک مالید. جریان سلطه کورخوانده که مردم فهیم ایران در مقابل انقلابی که ثمره مجاهدت‌ها کم‌نظیر است،
بایستد.
نیک‌بین
* امیدوارم حمله سایبری به سوخت، مسئولان امر را به تفکر وادارد تا تصمیم قاطعانه‌ای برای صیانت از فضای مجازی بگیرند و کشور را با دست خود به دشمن تقدیم نکنند.
دشتی
* جریانی که خدایی باشد ماندگار خواهد ماند و دشمنان با دشمنی‌های خود به جایی نخواهند رسید چرا که جریان حق در مشکلاتی که دشمنان به وجود می‌آورند آبدیده و قوی‌تر خواهد شد.
2359---0919
* اگر کسی بخواهد رسانه‌های بیگانه را ملاحظه نماید نیازمند این زحمت نیست که اینترنت را زیر و رو کند. کافی است سری به روزنامه‌های زنجیره‌ای بزند. در آن جا عینا مطالب بیگانگان را ملاحظه خواهد کرد در این جریده‌ها برخی با جیره‌‌ و مواجب و برخی بی‌جیره و مواجب عوامل بیگانه‌اند و کار آنها را البته با استفاده از یارانه دولت انجام می‌دهند؟!
یک شهروند از گرمسار
* لازم است به این مسئله مهم پرداخته شود که به هیچ عنوان نباید اسرار نظام هویدا شود آنچه آن دولت کدخداپرست با بیان ادعایی مثل خزانه خالی انجام می‌داد حتی اگر صحت هم داشت این‌گونه شفاف‌سازی به معنی خیانت به کشور و خود را در معرض تهاجم دشمن قرار دادن بود. لازم است به این مسئله مهم توسط رسانه‌ها پرداخته شود.
بیگ‌زاده
* اصلاح‌طلبان و اقمارشان از دو صفت مهم عاری هستند: 1- اصلا چیزی به نام عرق ملی یا منافع ملی را نمی‌فهمند. 2- به دین و مذهب فقط به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف جناحی‌شان نگاه می‌کنند!
3107---0902
* تو را به خدا تا می‌توانید مردم را به تزریق واکسن کرونا تشویق کنید. حتی اگر لازم باشد باید سخت‌گیری کرد. چرا که مسئله جان مردم در میان است.
0220---0935
* با قربان صدقه رفتن برای خاطیانی که از زدن واکسن خودداری می‌کنند به این زودی‌ها مشکل این ویروس منحوس حل نخواهد شد و مردم باید تاوان مرگ و میر ناشی از این یکدندگی غیرمنطقی را بپردازند.
9770---0918
* بعد از انتشار خبر جذب 60 نفر از نمایندگان مجلس قبل در وزارت نفت توسط وزیر قبلی (زنگنه) جوانان را نسبت به عوامل این گونه اقدامات خشمگین کرده است با وجود این خیانتی در حق جوانان جویای کار بوده که توسط وزیر نفت قبلی صورت گرفته است و باید مسئولین امر به آن رسیدگی کنند.
2842---0910 و 2686---0921
* فردی که در جلسه رسمی معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی به صورت استاندار سیلی زده دانسته یا ندانسته به سود دشمنان ایران کار کرده و موجب خوشحالی بیگانگان شده است بنابراین با اقدام غلط او باید برخورد کرد.
6271---0914
* خوشحال هستم که آقای اژه‌ای ریاست محترم قوه قضائیه کمر به مبارزه با مفسدین اقتصادی و رانت خواران زالو صفت بسته‌اند و اهل عقب‌نشینی از این راه نیستند.
0049---0911
* استکبار اکنون همچون مار زخم خورده است لازم است دستگاههای اطلاعاتی امنیتی هوشیاری و مراقبت و رصد خود را بیش از گذشته نمایند تا دشمن را در رسیدن به اهداف کور خود ناامید کنند و شکست دهند.
وحیدی
* در خبرها آمده بود مردی 44 ساله در شهرک غرب بعد از خوردن مشروبات الکلی ساعت 3 بامداد همکارش را به قتل رسانده است. بنویسید تقلید از فرهنگ غرب در زندگی این آثار سوء و جنایت‌ها را نیز به دنبال دارد.
8530---0936
* چندی قبل که به باغ‌وحش مشهد مقدس رفته بودم دیدم روی یکی از تابلوهای معرفی حیوانات نوشته بود محل زندگی این حیوان در کشورهای اردن، فلسطین و اسرائیل است! ما رژیم صهیونیستی را یک موجودیت جعلی و غاصب می‌دانیم نه یک کشور. از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به پیگیری و حذف نام این
رژیم جعلی اهتمام ورزند.
7461---0916
* وقتی در آگهی استخدام می‌نویسند ترجیحاً خانم مجرد یا روابط عمومی بالا یعنی در این جا از دین، غیرت و حیا خبری نیست. مسئولین امر در برابر چنین آگهی‌ها چه واکنشی باید از خود نشان دهند؟!
3453---0992 و 8467---0993
* از وزیر محترم نفت درخواست می‌شود مشکلات نیروهای قرارداد مدت موقت شاغل در وزارتخانه را که امور تخصصی و کارشناسی را انجام می‌دهند ولی با حداقل حقوق و مزایا، برطرف کنند.
2686---0921
* از بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست می‌شود در نوشتن شماره قطعات، ردیف و شماره قبر در مقبره شهدای اصفهان تسریع نمایند. متأسفانه حذف شماره قطعات ردیف و... باعث سردرگمی مراجعین به ویژه مسافرانی شده که برای زیارت قبور مطهر شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم وارد قبور شهدا می‌شوند آن‌ها ساعت‌ها معطل پیدا کردن شهدای مورد نظرشان می‌شوند.
زارعی- مسافر اصفهان
* لطفاً مسئله مهم لزوم همجنس بودن کادر درمانی با بیمار در برخی خدمات مثل سونوگرافی،‌ تزریقات و... را مطرح و پیگیری نمایید.
4089---0910 و 5485---0912