kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۵۹۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های شهدا و ایثارگران

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم «موسی رجبی» و جانبازان «حسن کیانی» و «علی‌اکبر اسماعیلی» از مقام شامخ شهدا و جانبازان تجلیل کرد.


به گزارش «ایثار»، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهید «موسی رجبی» گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.
قاضی‌زاده هاشمی خطاب به همسر و فرزند شهید رجبی اظهار داشت: دعا کنید این شهید عزیز کمک کنند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.
گفتنی است، شهید مدافع حرم «موسی رجبی» از نیرو‌های مردمی و جهادی بود که داوطلبانه به یاری نیرو‌های جبهه مقاومت اسلامی مستقر در سوریه شتافت و به عنوان عضوی از نیرو‌های پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه خدمت کرد و نهایتاً در آخرین روز خرداد سال ۱۳۹۷ در منطقه البوکمال، توسط تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. از این شهید دو فرزند پسر به یادگار مانده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منزل جانبازان «حسن کیانی» و «علی‌اکبر اسماعیلی» در جریان وضعیت آنها قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
قاضی‌زاده هاشمی در این دیدارها که در فضای صمیمی برگزار شد، گفت: همه تلاش خود را در چارچوب قانون برای تأمین زمین برای ایثارگران فاقد مسکن انجام می‌دهیم و با استفاده از ظرفیت‌های همه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی از قبیل برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن تلاش می‌کنیم برای حل مسائل مهم جامعه ایثارگری گام برداریم.