kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون سیار کرونا توسط یگان ویژه ناجا

 

مرحله دوم واکسیناسیون سیار کرونا ویژه افراد بیمار و ناتوان توسط یگان ویژه ناجا آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، معاون هماهنگ‌کننده یگان‌های ویژه ناجا در مراسم آغاز فاز دوم واکسیناسیون سیار کرونا از سوی یگان‌های ویژه گفت: یکی از دغدغه‌های یگان ویژه خدمت رسانی به مردم در بحران‌هاست و ما جزو معدود نیروهایی هستیم که در هنگام وقوع بحران‌ها از بلایای طبیعی گرفته تا همین شیوع کرونا منتظر اعلام درخواست برای ورود به عملیاتی نیستیم و به شکل خودجوش و داوطلبانه وارد می‌شویم کما اینکه در بحران کرونا نیز ما از همان روزهای نخست شیوع این ویروس به طور خودجوش و داوطلبانه وارد عمل شدیم.
به گفته سردار سلمان قلی زاده، یگان ویژه هیچ محدودیتی برای خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت ندارد و با استفاده از پشتیبانی آمار و اطلاعات و هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های متولی، در این حوزه فعالیت خواهد کرد.
قلی زاده درخصوص تعداد نیروهای یگان ویژه در طرح واکسیناسیون‌گفت: ما تأمین نیروهایمان را متناسب با شبکه بهداشت و درمان کشور انجام خواهیم داد و محدودیتی در این خصوص نخواهیم داشت و هر آنچه از ما بخواهند را انجام خواهیم داد. در این طرح نیز ما واکسیناسیون را برای افراد بیمار و ناتوان که فاقد همراه بوده یا امکان خروج از منزل را ندارند، انجام خواهیم داد.