kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

خواندنی از ورزش ایران

 

*در سومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک ۱۳ورزشکار دیگر ثبت‌نام کردند و در کل تعداد کاندیداها در پایان سومین روز ثبت‌نام به ۲۱ نفر رسید. انتخابات دومین دوره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک روز جمعه ۲۱ آبان ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.
*در راستای تصویب اساسنامه فدراسیون‌هایی که مجامع انتخاباتی را پیش رو دارند، شنبه هشتم آبان، مجمع فوق‌العاده پنج فدراسیون دیگر برگزار می‌شود. مجمع فوق‌العاده فدراسیون‌های شنا، دانش‌آموزی، تیراندازی، تکواندو و نابینایان از ساعت ۱۰ صبح شنبه هفته آینده در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و این مجامع به صورت وبیناری خواهد بود تا اساسنامه فدراسیون‌ها به تصویب اعضا برسد.
*مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو اواخر مهرماه در «جزلو» ایتالیا برگزار شد و امید احمدی‌صفا ملی‌پوش وزن 51- کیلوگرم رشته فول‌کنتاکت کشورمان با غلبه بر حریفی از ترکیه به دیدار نهایی راه یافت. احمدی‌صفا با وجود فینالیست شدن در این مسابقات، در دیدار نهایی مقابل حریف قزاقستانی حاضر نشد و شنیده می‌شود بدون هماهنگی اردوی تیم کیک‌بوکسینگ را ترک و راهی کشور آلمان شده است.
*تیشه گران رئیس‌فدراسیون ناشنوایان از کمک یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای باز‌سازی خوابگاه، آمفی تئاتر، ساختمان اداری و سالن غذاخوری مجموعه ورزشی ناشنوایان خبر داد.