kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
نماینده ولی فقیه در همدان:

اختلاف سلیقه‌ها موجب به حاشیه رفتن فعالیت‌ها نشود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد اما نباید فعالیت‌ها را به حاشیه براند گفت: کارهای بر زمین مانده بسیار است و نباید در انجام مسئولیت‌ها کوتاهی کنیم.

 

همدان- خبرنگار کیهان:

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در جمع مسئولان استانی با بیان اینکه رعایت مسائل اخلاق و تکریم ارباب رجوع در همه ادارات باید مد نظر مدیران و کارمندان باشد افزود: حفظ حرمت ارباب رجوع در رضایت‌مندی شهروندان اثرگذار است از این رو باید به این نکته مهم توجه شود.
وی خطاب به شهردار جدید همدان، گفت: مبارزه با فساد و شفافیت مالی در شهرداری یکی از موضوعات مهمی است که باید مد نظر مسئولان باشد لذا باید با جدیت جلوی رانت و ویژه‌خواری گرفته شود و انتظار می‌رود با مسئولان و نهادهای حاکمیتی همان رفتاری را کنید که با مردم انجام می‌دهید.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه قانون برای همه یکسان است از این رو برخوردها نیز باید عدالت‌آمیز باشد یادآور شد: پست‌ها و مسئولیت‌ها دست به دست می‌شود و آنچه از انسان باقی می‌ماند اخلاص و خدمت به خلق است.
وی با اشاره به اینکه انتصاب‌ها و عزل و نصب‌ها باید بر محور قانون باشد خاطرنشان کرد: گفته‌های در پس پرده باید با واقعیت یکی باشد.
در ادامه نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون فرصت آزمون و خطا، تعلل، کم‌کاری و کار غیرکارشناسی نیست افزود: در شرایط فعلی همه منتظر تحول هستند و روی کار آمدن جریان انقلابی در کشور می‌تواند به این موضوع کمک کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی با بیان اینکه باید برنامه‌های اساسی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به هفت محور اساسی آن باشد ادامه داد: برقراری عدالت و مبارزه با مفاسد از مطالبات مقام معظم رهبری است و این مهم باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی از متهم کردن جریان انقلابی در استان ابراز تاسف کرد و گفت: چرا جریان انقلابی را متهم می‌کنید آنها کار خود را درست انجام داده‌اند! نماینده انقلابی نباید بگذارد ریالی از بیت‌المال هدر برود و اگر جایی خطایی باشد وظیفه دارد جلوی آن را بگیرد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید کمک کنند نظام اسلامی در ریل اصلی خود حرکت کند تصریح کرد: نمی‌توان با بی‌توجهی بیت‌المال را ضایع کرد پس باید انجام امور براساس کار کارشناسی شده باشد.
وی با بیان اینکه مردم باید ببینند برای حل مشکلات آنها کارهای موثری انجام می‌شود اظهار داشت: متاسفانه کارهای نسنجیده باعث گسترش حاشیه‌نشینی و معضلات اجتماعی و فرهنگی در شهر شده است.
گفتنی است در این مراسم از زحمات عباس صوفی شهردار سابق همدان قدردانی و سیدمسعود حسینی به عنوان شهردار جدید همدان معرفی شد.