kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز به پایان می‌رسد

تقابل پرسپولیس مدعی با نساجی سخت کوش فولاد شکست هفته اول را جبران می‌کند؟!

در آخرین روز مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز تیم پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان سنتی در تهران میزبان نساجی مازندران است.

 

سرویس ورزشی-

در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر امروز چهارشنبه دو مسابقه در اراک و تهران برگزار می‌شود. در اراک تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان از ساعت 18 به مصاف هم می‌روند و همزمان در تهران تیم‌های پرسپولیس و نساجی با یکدیگر دیدار می‌کنند. پرسپولیس لیگ بیست و یکم را هم مقتدرانه شروع کرد و با زدن سه گل به فولاد خوزستان نشان داد که در این لیگ هم مدعی قهرمانی است و می‌خواهد دبل هت تریک کند.
نساجی مازندران اما با تداوم ساکت الهامی روی نیمکتش تیمی منسجم‌تر از گذشته است که شکست دادن آن راحت نخواهد بود. پرسپولیس برای این بازی هم برد فولاد و هم باخت آسیایی به الهلال را فراموش کرده است و قطعا سه امتیاز بازی خانگی را می‌خواهد تا از جمع مدعیان سنتی قهرمانی مثل استقلال و سپاهان عقب نماند. نساجی اگر بتواند از قرمزپوشان تهرانی امتیاز بگیرد باعث خوشحالی دیگر بالانشینان جدول خواهد شد.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قبل از بازی امروز تیمش برابر نساجی مازندران گفت: بازی مهمی با نساجی داریم. تمام بازی‌های لیگ برتر برای ما مثل یک فینال است. ۳۰ بازی و ۳۰ فینال داریم، این بازی هم دومین فینال پرسپولیس است. نساجی تیم خوبی است و فوتبال خوبی از این تیم می‌بینیم. خیلی زحمت کشیده شده که این اتفاق در این تیم رخ بدهد. گرفتن ۳ امتیاز در بازی امروز برای ما یک اصل است، البته چند مصدوم داریم ولی بقیه بازیکنان آماده هستند.
سرمربی پرسپولیس درخصوص مشکلات مدیریتی و روشن نشدن مدیریت کلان این باشگاه گفت: قطعا بلاتکلیفی برای تیمی مثل پرسپولیس خوب نیست. در شأن و جایگاه پرسپولیس نیست که به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا مدیریتش بلاتکلیف باشد. از وزیر ورزش درخواست دارم که باشگاه را از این وضعیت خارج کند. آقای صدری از روزی که آمد تلاش زیادی کرد و او مشکلات باشگاه را خوب می‌داند، امیدوارم شرایط خوب پیش برود اما با این وضعیت صدری واقعا تنها است. فقط امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که وضعیت باشگاه مشخص شود. این حق هواداران پرسپولیس است که چارت سازمانی باشگاه مشخص باشد.
ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران نیز پیش از بازی حساس امروز گفت: مطمئن هستم جایگاه پرسپولیس بالاتر از این است. تیمی که ۵ دوره پیاپی قهرمان شده و دو دوره راهی فینال آسیا شده قطعا تیم خوبی است. پرسپولیس فوتبال با برنامه اجرا می‌کند. در دیدار امروز راهی را ترسیم کردیم که در این راه پرتگاه‌ها و سختی‌هایی داریم اما می‌خواهیم با اتحاد از این مسیر عبور کنیم.
وی درباره احتمالات در دیدار امروز تصریح کرد: بازی فیزیکی و سختی داریم و هر تیمی تمرکز نداشته باشد تنبیه می‌شود. پرسپولیس تیم با شخصیت و حرفه‌ای است ولی ما به دنبال این هستیم که همه تیم‌ها به ما احترام بگذارند و فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و از بهترین‌های لیگ امسال باشیم.
آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان
آلومینیوم که در هفته اول لیگ از پدیده یک امتیاز گرفت امروز میزبان تیم فولاد خوزستانی است که سه بر یک از پرسپولیس شکست خورد. عبدالله ویسی سرمربی فولاد بعد از این شکست وعده داد که در بازی آینده پیروز خواهد شد تا این شکست خانگی را جبران کند. با این حال شکست دادن آلومینیوم در خانه آسان نیست. بخصوص اینکه رسول خطیبی هم تیم خوب و قابل احترامی دارد و او نیز در خانه به دنبال برد است.
برتری استقلال برابر ذوب آهن
اما روز دوم هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه برگزار شد که در مهم‌ترین بازی استقلال دو بر صفر
ذوب آهن را شکست داد و تراکتور در تبریز با سه گل از سد نفت آبادان گذشت.
نتایج کامل مسابقات روز دوشنبه به این شرح است:
*فجرسپاسی شیراز صفر ..................... گل گهر سیرجان یک
*هوادار صفر ................................................................... پیکان 2
*تراکتور تبریز 3 .............................................. نفت آبادان صفر
*ذوب آهن اصفهان صفر ......................................... استقلال 2