kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۴۴۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

افزایش قیمت نفت نزدیک است
سید یاسر جبرائیلی: «معادله ساده است: غرب به امید گذار از منابع فسیلی به منابع تجدید پذیر و انتقال مزیت در حوزه انرژی از ذخایر به فناوری، سرمایه‌گذاری در تولید نفت را محدود کرد، اما نتوانست انرژی‌های نوین را به قدر کفاف توسعه دهد. به نفت ۱۰۰دلاری سلام کنید!»
جریان تحریف مشغول است
حسین صادقی: «همین‌طور که ما اینجا نشستیم راجع به قطعی پمپ‌بنزینا شوخی می‌کنیم، تو تایم لاین براندازا تا اینجا هشت‌تا اعتراضات سراسری شکل گرفته و ۳۰تا هم شهید دادن.»
تلاش برای سنگ‌اندازی در کار دولت
مهدی قاسم زاده: «از نحوه پوشش خبرها اینگونه برمی‌آید که برخی قصد دارند تیم جدید را بدون برنامه جلوه دهند؛ به نظر می‌رسد این جریان(که خودش سابقه خالی خواندن خزانه را دارد) در پی اینست که مانع از دست بالا گرفتنِ دولت جدید وکسب امتیاز بیشتر از سوی آن شود تا گند وادادگی‌های دولت متبوع شان بیشتر در نیاید!»
جو‌سازی رسانه‌های اصلاح‌طلب ادامه دارد
انصاری: «روزنامه شرق با بحرانی دانستن منطقه و غول ‌سازی از اسرائیل، از لزوم توافق فوری با غربی‌ها نوشته است؛ حال آنکه نماینده آمریکا در امور ایران، همین امروز از بی‌صبری آمریکا و اروپا برای بازگشت ایران به مذاکره گفته است! جو‌سازی برای کشاندن دولت به مسیر مورد علاقه آمریکا چه توجیهی دارد؟!»
یک پیشنهاد
سید پویان: «مثلا قانونی وضع بشود که جنابان مسئولین و مقامات، اگر در اقوام و خویشاوندان‌شان یک نخبه طراز اول در موضوعی مورد نیاز حوزه مدیریت خود دارند، اول خوب بگردند و بگردند و بگردند و اگر نهایتا کسی با طراز بالاتر یا حتی هم‌طراز او نیافتند، مجاز به بکارگیری‌اش باشند.»
پهلوی دست نشانده بود
علیرضا گرائی: «دکتر حقانی از یک مقام سفارت انگلیس نقل می‌کند که؛ انگلیسی‌ها سید ضیاء را برداشتند چون در هر جمعی می‌نشست می‌گفت سفارت انگلیس پشت من است. این در حالی بود که انگلیس می‌خواست کودتای۱۲۹۹ اقدامی ملی تلقی شود و برای همین رضاخان را جای سیدضیاء گذاشتند! پهلوی؛ دست نشانده‌ترین حکومت تاریخ.»
ضد انقلاب مشغول کار است
صمصام: «پرستو صالحی میگفت من مال رفتن نبودم! و برای برداشتن حجابم نرفتم. اینجوری که مشخصه برای برداشتن شرفش رفته. حمایت از یه قاتل اونم بعد این همه مدت نشون از نزدیک شدن افراد ضد انقلاب به پرستو صالحی داره.»
در مسیر درستی هستیم
بهنام: «وقتی در مسیر درستی هستیم صدای اسرائیل و جنگ روانی صهیونیستها بلندتر می‌شود. امروز در مسیر درستی قدم برمیداریم. دشمن می‌داند اینبار با دولتی واداده طرف نیست. افزایش فشار روانی برای بهم زدن اجماع تصمیم گیران در سطوح عالی نظام است. اجماعی که ابدا بنفع اسرائیل نیست.»