kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* جریان سلطه کاملاً می‌داند که به لطف خداوند و تلاش جهادگونه نظام، اقتصاد از بن‌بست خارج شده و رو به شکوفایی است. لذا امپراطوری رسانه‌ای و مزدوران داخلی را برای سیاه‌نمایی برنامه‌ها و تلاش‌ها، بسیج کرده است. صدا و سیما باید با تمام ظرفیت این تلاش‌های خصمانه را خنثی کند.
دولابی
* روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان روی کارآمدن دولت انقلابی و خدمتگزار آقای رئیسی را نمی‌توانند تحمل کنند فلذا دیده می‌شود به روش‌های مختلف و به بهانه آزادی بیان مشغول تخریب دولت و مسئولین هستند.
3107---0902
* در یک مستند خبری که سیمای جمهوری اسلامی پخش کرد سرنخ عامل قاچاق اعلام می‌کرد من کانتینر کالای قاچاق را از دبی پر می‌کنم و در تهران به شما تحویل می‌دهم! واقعاً پذیرفتنی نیست این حد گستاخی قاچاقچیان در دولت انقلابی! دستگاههای اطلاعاتی کشور معطل چه هستند؟
شکیبا
* اگر یارانه انرژی پنهان که امروز فقط به یک دهک جامعه پرداخته می‌شود، بدون فوت وقت به اقشار دهک‌های پایین جامعه توزیع شود قطعاً به عدالت نزدیک‌تر است تا اینکه مدت‌ها وقت برای خانوارهای هدف تلف و همچنان به جیب دهک اول
واریز شود.
سیدطبایی
* دولت محترم برای جلوگیری از خرید و فروش و تصاحب مسکن در طرح ساخت 4 میلیون مسکن، سندی رنگی با قید غیرقابل فروش بودن چاپ کند تا سوداگران مسکن نتوانند به راحتی مسکن‌های افراد بی‌بضاعت را تصاحب و میلیاردر شوند.
زارعی
* سیلی زدن در یک محفل رسمی و علنی به استاندار جهادی و مدافع حرم در آذربایجان شرقی در روز اول کاری را به شدت محکوم و از سعه صدر یار سردار دل‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم. امیدواریم تیم‌های حفاظتی هم هوشیاری و مراقبت خود را مضاعف کنند تا شاهد چنین رفتار زشتی نباشیم.
6263---0938 و 2846---0935
* ضمن تشکر از دولت که با شروع ساخت مسکن قصد دارد باری از دوش بسیاری از افرادی که قادر به خانه‌دار شدن نیستند بردارد باید توجه داشت بخشی از افراد فاقد مسکن هم هستند که حتی قادر به تهیه 20 درصد آورده هم نیستند یعنی تنها سرمایه آنها را که به اندازه همین 20 درصد است با هزاران مشکلات تهیه کرده و به عنوان رهن در اطراف تهران سرپناهی برای خود اجاره نموده‌اند آنها نه منبع درآمدی دارند، نه بیمه هستند و نه سن آنها اقتضای کار و تلاش دارد. من با 67 سال سن و چند نوه تنها منبع تأمین زندگی‌ام یارانه‌هاست! امید است دولت انقلابی با تأسی از شهید رجایی تدبیری برای این قبیل اقشار هم داشته باشد.
7597---0936
* به دلیل عدم برنامه‌ریزی و یا برنامه‌ریزی غلط در کشور شاهدیم اکثر پذیرفته شدگان در وکالت، پزشکی، مهندسی و معلمی در آموزش و پرورش خانم‌ها هستند. چرا فکر نمی‌کنند این کار موجب سرخوردگی پسران جوان و تأخیر طولانی در امر ازدواج آنان می‌شود؟
8495---0911
* از شرکت رجا درخواست می‌شود نسبت به راه‌اندازی قطار محلی تهران - قم ساعت 8 صبح و قم - تهران ساعت 19/30 اهتمام ورزند. هم‌اکنون در فاصله بین قطار ساعت 5/30 صبح تا قطار بعدی که بعد از 10 صبح است دو ساعت خالی است و مسافران زیادی تمایل دارند در این ساعت‌ها تردد نمایند.
جمعی از مسافران همیشگی تهران - قم
* خانمی هستم سرپرست خانوار با سودی که در قبال مبلغی سپرده بی‌ارزش شده در این ایام از بانک می‌گیرم، گذران می‌کنم. حال به خاطر تغییر مکان و پرداخت اجاره مجبورم چند روزی همین مبلغ را هم جابه‌جا کنم. به خاطر قانون روزشمار سپرده‌ها، شرایط طوری می‌شود که قادر به پرداخت اجاره مالک قبلی نمی‌شوم. چرا تغییر قانون در بانک‌ها فقط برای آنچه بانک می‌پردازد صورت می‌گیرد مانند همین روزشمار و چرا در دریافتی‌ها تغییر نمی‌دهند بلکه بر آن هم می‌افزایند مثل سود تسهیلات و هزینه
پیامک و...!
0946---0912
* خیلی از وسایل زندگی اعم از برقی و گازی پرمصرف هستند. برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت و انرژی باید تمام وسایل زندگی مطابق الگوی مصرف ساخته شده و به بازار عرضه بشوند. برای الزام استاندارد شدن پنجره‌ها هم باید فکری کرد.
4605---0918
* ایستگاه رودکی خط 7 به نظر می‌رسد 3 سال است که افتتاح شده ولی پله‌برقی‌های آن با گذشت این مدت تکمیل نشده است. قریب یک ماه است پله‌های برقی جدید کار گذاشته شده ولی متاسفانه راه‌اندازی نشده است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
میثم - تهران
* مسئولین امر موضوع استخدام 500 نفر غیربومی در پالایشگاه نفت ستاره بندرعباس را پیگیری کنند. چون جوانان بومی استان بیکارند!
1283---0917
* با توجه به علاقه بسیاری از مردم به‌ویژه جوانان عزیز به پرواز و فنون هوانوردی از مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری و نیروی هوایی درخواست می‌شود آموزش خلبانی را مجددا در اصفهان راه‌اندازی کنند.
محمود
* یک پیشنهاد ذوقی برای شهردار محترم تهران دارم و آن شماره‌گذاری تیرهای برق از ابتدای میدان امام حسین(علیه‌السلام) تا اول میدان آزادی در رنگ، شکل، اندازه و شماره اعداد همانند عمودهای جاده نجف - کربلا، است. با این کار در راه‌پیمایی‌های روز قدس، 22 بهمن و... خاطرات پیاده‌روی‌های اربعین برای زائران کوی دوست تکرار و تداعی می‌شود و کسانی که توفیق تشرف نداشته‌اند برایشان مشابه‌سازی خواهد شد. علاوه بر این هنگام قرار ملاقات با دوستان می‌توانند شماره عمود (تیر) را به هم بدهند.
احمدزاده