kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
آیت‌الله نوری همدانی:

دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کند

استاد برجسته درس خارج حوزه مسئولیت را امانتی از طرف خدا دانست و گفت: مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این اسباب نگرانی و ناراحتی علما را فراهم کرده است.

 


آیت‌الله نوری همدانی در دیدار علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان شناخت وظیفه و مسئولیت پذیری و نیز شناخت دشمنان اسلام و انقلاب را مسئله مهمی دانست و افزود: امروز دشمنان انقلاب با تمام امکانات علیه نظام جمهوری اسلامی دست به کار شده و هرگز دست از دشمنی و فتنه انگیزی علیه انقلاب و ملت رشید ایران بر نداشته، لذا باید مطابق با این شرایط در صحنه حاضر شده و وظیفه خود را به انجام برسانیم.
به گزارش رسا، این مرجع تقلید ابراز داشت: شغل مسئولان یک امانتی است که به آنها سپرده شده و آنها در برابر میلیون‌ها انسان مسئولیت دارند و هر شخصی که مسئولیتی دارد، باید به کار خود نه از جنبه امرار معاش، بلکه از جنبه خدمت به مردم نگاه کنند.
وی یکی از نعمت‌های بزرگ الهی را توفیق خدمت به مردم دانست و بر ضرورت توجه به مردم به عنوان ستون دین تاکید کرد و گفت: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع نگرانی و ناراحتی علما را فراهم کرده است، بنابراین لازم است به این مردم فداکار که در 8 سال دفاع مقدس فداکاری کردند، توجه کرده و اسباب آسایش و رفاه نسبی آنها را فراهم کنید.