kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

رونمایی اولین کتاب از مجموعه قصه‌های «ایلیا و حیفیا» در منزل مخاطبان(اخبار ادبی و هنری)

کتاب «ایلیا و حیفیا» نام مجموعه‌ای از قصه‌های استراتژیک و راهبردی است که به قلم حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی به رشته تألیف درآمده و در انتشارات آیین فطرت منتشر شده است.

 


این مجموعه در پی بیان نحوه تقابل جبهه طاغوت با جامعه اسلامی است. مخاطب اصلی این مجموعه، کودکان و نوجوانان هستند که در این داستان‌ها یاد می‌گیرند دشمن برای ضربه‌زدن به جامعه‌ اسلامی چگونه اقدام می‌کند و مسلمانان در برابر آنها چه برخوردهای صحیح و اشتباهی می‌توانند داشته باشند.
کتاب اول از این مجموعه «دزدان راز ایلیا» نام دارد که به مسئله نفوذ دشمن در جامعه اسلامی و اختلاف‌افکنی در میان مردم مسلمان پرداخته است.
پیش از این، «دزدان راز ایلیا» به‌صورت گفتاری در برنامه لالایی خدا اجرا شده که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود.
با توجه به شرایط کرونایی، این کتاب با روشی متفاوت رونمایی شد. حجت‌الاسلام عباسی ولدی با هماهنگی قبلی با والدین برخی از مخاطبان برنامه لالایی خدا، در حالی که بچه‌ها از آمدن ایشان مطلع نبودند، در خانه آنها حاضر شده و علاوه بر غافلگیر کردن بچه‌ها، کتاب «دزدان راز ایلیا» را به آنها هدیه داد.
«دزدان راز ایلیا» 92 صفحه داشته و با تصویرگری سعید صفارنژاد و ویراستاری ادبی مریم راهی، از سوی انتشارات آیین فطرت وارد بازار نشر شد.