kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۲۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال

سپاهان دومین پیروزی‌اش را به‌دست آورد دیدار مس و پدیده لغو شد

 

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی پرگل سپاهان در زمین نفت مسجد سلیمان آغاز شد.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از روز گذشته با برگزاری دو بازی آغاز شد. در یکی از بازی‌های دیروز قرار بود دو تیم مس رفسنجان و پدیده در رفسنجان به مصاف هم بروند اما شاگردان مهاجری حاضر به سفر به این شهر نشدند تا این دیدار لغو شود.بازیکنان پدیده به دلیل مطالبات مالی حاضر به سفر به رفسنجان نشدند و حتی وعده مدیران باشگاه آنها را راضی نکرد. اعضای تیم پدیده تنها خواستار پرداخت مطالبات خود به صورت نقدی هستند.اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان و تیم داوری طبق قوانین مسابقات برای برگزاری این بازی وارد زمین شدند و مراسم ابتدایی بازی نیز برگزار شد. کمیته انضباطی در رابطه با این موضوع تصمیم می‌گیرد اما به احتمال فراوان نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود رفسنجانی‌ها اعلام خواهد شد.
در دیگر بازی تیم سپاهان در مسجد سلیمان به مصاف نفت رفت و توانست این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. گلهای سپاهان را در این بازی سجاد شهباززاده (2 گل) و گیورگی گولسیانی به ثمر رساندند. این دومین برد شاگردان نویدکیا در لیگ برتر بود.
میزبانی ذوب آهن از استقلال
اما در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال چهار مسابقه امروز دوشنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین آنها ذوب آهن در اصفهان میزبان استقلال تهران است. ذوب آهن با مهدی تارتار فصل را رویایی شروع کرده و سه امتیاز خارج از خانه در نخستین دیدار برای تیمی که فصل گذشته تا هفته پنجم سه امتیاز گرفته بود نتیجه‌ای مطلوب محسوب می‌شود اما بازی با استقلال یک فینال زودرس برای سبزپوشان اصفهانی محسوب می‌شود. آنها باید تیم قدرتمند استقلال را شکست بدهند.
تیمی که در هفته اول مقابل هوادار پیروز شد اما فرهاد مجیدی از شیوه بازی تیمش بخصوص در نیمه اول انتقاد کرد. آبی پوشان اگر به شیوه نیمه دوم بازی با هوادار در اصفهان ظاهر شوند برد دور از دسترس شان نیست. این مسابقه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های روز دوشنبه است. استقلال حدود پنج سال است که مقابل ذوب آهن برد نداشته و اگر امروز پیروز شود یک رکورد خوب برای تیم مجیدی خلق خواهد شد.
در دیگر بازی مهم امروز فجر سپاسی در شیراز میزبان گل گهر سیرجان است.
برنامه کامل ادامه دیدارهای هفته دوم به این شرح است:
دوشنبه 3 آبان 1400
*هوادار............................................................................................ پیکان(ساعت 16)
*تراکتور................................................................. صنعت نفت آبادان (ساعت 18)
*فجر سپاسی............................................................ گل گهرسیرجان(ساعت 18)
*ذوب آهن................................................................................. استقلال(ساعت 18)
چهارشنبه 5 آبان 1400
*آلومینیوم اراک............................................................................ فولاد(ساعت 18)
*پرسپولیس.............................................................. نساجی مازندران (ساعت 18)