kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن به دنبال کمرنگ جلوه‌دادن اهمیت عفاف و حجاب در جامعه است

مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن اهمیت عفاف و حجاب در جامعه است.

 

زنجان- خبرنگار کیهان:

در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان یادواره شهدای زن و زنان ایثارگر با عنوان شکوه ایثار در زنجان برگزار شد.
در این مراسم پس از سخنان سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورا در طول تاریخ ادامه دارد، بیان کرد: امام حسین(ع) با خانواده و همه عزیزان قیام کرد تا دین و بندگی باقی بماند و تا ابد راه و طریق امام حسین(ع) جاری و ساری است و برای همین راه شهادت ادامه دارد.
مینو اصلانی با اشاره به اینکه یکی از اثرات انقلاب اسلامی آشتی انسان با خدا بود، گفت: شهدا طلایه‌دار این حرکت بودند که با بندگی به خدا این راه را آغاز کردند.
مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل است،افزود: نقش‌آفرینی زنان در ستادهای پشتیبانی جنگ، حمایت و سرکشی از خانواده رزمندگان، تربیت فرزندان در شرایط سخت جنگ بر هیچ‌کسی پوشیده نیست به همین خاطر دشمن تمام تلاش خود را در جهت کمرنگ کردن نقش خانواده و عفاف و حجاب به خصوص در بین بانوان می‌کند.
اصلانی یادآور شد: لیبرال دموکراسی غرب در تلاش برای دور کردن زن از هویت مادرانه خود است که با برگزاری این یادواره‌ها، جایگاه زن در جامعه از منظر اسلام و انقلاب اسلامی یادآوری می‌شود.
مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه توجه به زن غربی، نگاه ابزارگونه است، عنوان کرد: توجه و تاکید ویژه دین و مقام معظم رهبری به هویت و جایگاه زن و نقش محوری آن در خانواده و جامعه بیانگر نگاه واقعی و خدایی به این خلقت والای خداوندی می‌باشد.
این مسئول با اشاره به نقش زن ایرانی، گفت: وظیفه ما به عنوان زن ایرانی در درجه اول استحکام خانواده‌ها و سپس الگوسازی و انتقال این فرهنگ به سایر کشورها است.
مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تولید محتوای مناسب و بازنشر آن در فضای مجازی، نیاز امروز است، اظهار داشت باید آسیب‌شناسی در این زمینه اتفاق بیفتد تا برای تولید محتوا اطلاعات لازم در دسترس باشد و این محتوای تولید شده باید مناسب برای عرضه به همه اقشار باشد. همچنین باید توجه داشت که قوانین خانواده و زن در ایران بسیار قوی است و باید از مسئولان بخواهیم این قوانین را اجرایی کنند.
اصلانی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که دفاع مقدس بدون خانواده به نتیجه نمی‌رسید و همراهی خانواده رمز موفقیت در هشت سال دفاع مقدس بود.