kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خدا را صد هزار مرتبه شکر دولتی بر سر کار آمد که با همه مشکلات و نابسامانی‌های دولت قبل، احساس عزت و آرامش داریم.
5350---0933
* مردم فهیم ما می‌دانند با بلایی که دولت روحانی بر سر اقتصاد و کشور آورده‌اند سالها طول می‌کشد ویرانی‌ها آباد شود. شرط موفقیت دولت دکتر رئیسی صبوری مردم و کمک به دولت است تا با حرکت جهادی بتواند به اوضاع نابسامان کشور سر و سامان دهد. دولت الحمدلله مثل دولت قبل نیست که حل تمام مشکلات را به کدخدا، مذاکره و FATF و... گره بزند.
7345---0912
* چرا برخی از پیشرفت کشور و سفرهای استانی رئیس‌جمهور محترم ناراحت می‌شوند و آن را زیر سوال می‌برند؟ مثل برخی‌ها خود را قرنطینه کنند بهتر است؟! کشور ما کشور اهل بیت است و بیش از 220 هزار شهید تقدیم انقلاب نموده و دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد و بالاخره زمستان پایان می‌پذیرد و روسیاهی به زغال می‌ماند!
وحیدی
* جای تاسف و تامل دارد که عده‌ای قلم به مزد در روزنامه‌های زنجیره‌ای علیه رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان فاتحان خیبر موضع مخالفت می‌گیرند ولی همین افراد و عوامل در خصوص رزمایش نیروهای بیگانه در مرزهای شمالی کشور سکوت اختیار می‌کنند. بنویسید حرکت و اقدام بر علیه منافع ملی کشور آزادی نیست بلکه نوعی مزدوری است.
0851---0912
* دولت جمهوری آذربایجان مواظب باشد با طناب پوسیده اسرائیل
داخل چاه نشود.
8495---0911
* روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب طوطی‌وار مذاکره را معادل برجام و برجام را مساوی با پایان تحریم‌ها دانستند و نتیجه آن شد که آمریکا به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکرد و بدون پرداخت هزینه از برجام خارج شد.
0594---0912
* آقای روحانی رئیس‌جمهور سابق به همراه وزیر خارجه‌اش به منتقدان می‌گفتند شما زبان دنیا را بلد نیستید. حال که دم خروس بیرون زده به اعتراف خودشان معلوم شد با ادبیات لاتین به کار رفته در برجام هم آشنا نبوده و کلمه تعلیق را جای لغو گرفته‌اند.
9770---0918
* بنی‌صدر هم در سن 88 سالگی و در خارج از کشور فوت کرد و از خود جز بدنامی و خیانت بجا نگذاشت. امیدواریم صعود و سقوط افراد در انقلاب درس عبرتی برای همه و آیندگان باشد.
6263---0938
* به آقای ظریف وزیر خارجه سابق کشور می‌خواهم عرض بکنم به تدریج پرده‌ها به کنار رفته و کارهای ایشان در تضعیف میدان و مرد میدان یعنی شهید سلیمانی عزیز برای مردم روشن خواهد شد ولی در عوض مظلومیت سردار دل‌ها هرچه بیشتر جلوه می‌کند.
9770---0918
* برای موفقیت کشور باید جلوی واردات بی‌رویه قاچاق و غیرقاچاق گرفته شود تا تولید داخل رونق بگیرد.
8498---0937
* در هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک به حافظان امنیت کشور می‌خواهم عرض بکنم تکریم عزیزانی که حافظ جان و مال ما مردم هستند بر همه ایرانیان واجب است فلذا قدردان زحمت‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی کشور هستیم.
6263---0938
* چنانچه میزان خدمات دولت به پلیس و کارکنان نیروی انتظامی افزایش پیدا کند شاهد کارایی هرچه بیشتر این نیرو و در نتیجه رضایت مردم از برقراری امنیت در کشور خواهیم بود.
2146---0913
* آیا امکان صدور کارت یکپارچه برای استفاده از مترو، بی‌آرتی، پارکومتر، اتوبوس شرکت واحد شهری، و... برای شهرداری‌های کل کشور وجود ندارد؟ این کار هم موجب نظم و صرفه‌جویی در هزینه صدور کارت خواهد شد و هم سبب آسایش بیشتر هموطنان.
0701---0935
* وزیر محترم بهداشت اعلام کرد که مشکل کمبود دارو نداریم. از وزیر خواهش می‌کنم در هر استانی از یک پزشک معتمد و یا داروساز وضعیت کمبودها و مشکلات را جویا شوند. در حال حاضر سرم را که آب نمک ساده است یا برخی از داروهای تولید داخل را با مشکل می‌توان تهیه کرد.
دکتر طوسی - اصفهان
* امید و انتظار می‌رود دولت سیزدهم به اصلاح و تحول یارانه‌های نقدی و معیشتی ماهانه دست زند. همه متفق‌القولند و عقل و منطق هم حکم می‌کند که این مبالغ همسان با تورم و اوضاع فعلی جامعه نیست و نیاز به اصلاح تخصصی و کارشناسی دارد. باید یارانه دهک‌های پایین افزایش یابد و برای دهک‌های بالا قطع شود.
6263---0938
* عدم پرداخت یا ناقص پرداخت کردن بعضی از حقوق و مزایای اقشار ضعیف کارگر توسط برخی از کارخانه‌ها و شرکت‌های پیمانکاری و... جفا در حق این قشر زحمتکش است. ان‌شاءالله این مشکل در این دولت ریشه‌کن شود.
6960---0936 و 6263---0938
* با توجه به تورم و بیکاری و عدم جذب نیرو از سوی دستگاه‌های دولتی و خصوصی از دولت مردمی دکتر رئیسی درخواست می‌شود خانواده‌هایی که فرزند ذکور دارند تا اشتغال آنها حق اولادشان قطع نشود چون از این طریق یک خانواده بازنشسته در هر ماه بیش از 300 هزار تومان متضرر می‌شود. یعنی هم حق اولاد او قطع می‌شود و هم بیش از 182 هزار تومان باید در هر ماه بپردازد تا فرزندش صاحب دفترچه بیمه شود.
شهروند بازنشسته از خوی
* فرهنگ استفاده از فضای مجازی باید از طریق رسانه ملی و مطبوعات وزارت ارتباطات و... به مردم آموزش داده شود فضای مجازی مثل چاقو است که می‌توان از آن استفاده مثبت یا منفی کرد. اگر فرهنگ درست استفاده کردن وجود نداشته باشد قطعا خانواده‌ها و به‌ویژه جوانان و کودکان در معرض آسیب جدی قرار می‌گیرند.
0685---0916
* شهرک پرجمعیت خانه اصفهان با هزاران خودروی گازسوز فاقد حتی یک جایگاه سوخت گاز CNG است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم. امیدواریم ترتیب اثر داده شود.
2143---0913
* برای تخلیه منزلی که اجاره داده‌ام به شورای حل اختلاف مراجعه کردم. برای این شورا فقط رضایت مستاجر مهم و ملاک است. پس حق و حقوق صاحب‌خانه چه می‌شود؟
1833---0912
* مشاهده هر روزه زباله‌گردها در پایتخت کشور صحنه خوبی نیست. معتقدم شهردار جدید تهران یکی از اولین کارهایی که باید بکند جمع‌ کردن این معضل در تهران و سروسامان دادن به زباله‌گردها از طریق اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
1156---0939
* برخی از اصلاح‌طلبان با خسارت‌های زیادی که در دولت‌های مختلف به کشور وارد کرده‌اند قابل هیچگونه ترحمی نیستند و نزد ملت هم اعتبار ندارند.
3107---0902
* در گیلاوند از توابع دماوند برای مسکن ثبت‌نام کرده‌ام از سال 99 تا به حال حدود 240 میلیون پرداخت کرده‌ام که اعلام کرده‌اند باید هر چهار ماه 90 میلیون پرداخت کنم تا پانصد میلیون تومان! و بانک اعلام داشته 150 میلیون وام تعلق می‌گیرد که 40 میلیون آن 9 درصد و 110 میلیون آن 18 درصد است! مسئولین امر اقدامی درخصوص وحدت رویه وام‌ها لحاظ کنند. وام مسکن دولت جدید حداکثر 12 درصد است.
8142---0912