kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
در دیدار سردار ‌اشتری

آیت‌الله علوی گرگانی: حضور نیروی انتظامی به گونه‌ای باشد که سبب ترس مجرمین شود

فرمانده نیروی انتظامی با حضور در شهر مقدس قم با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش رسا، آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار سردار ‌اشتری، فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: برخورد با مجرمین باید به گونه‌ای باشد که حضور خدمتگزاران نیروی انتظامی سبب ترس و دوری آنها از جرم شود و به مردم آزار و اذیت نرسانند.
آیت‌الله نوری همدانی نیز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از اقدامات موثر نیروی انتظامی در حفظ امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: کار شما بسیار بسیار مهم است، خدمت امنیت و حفظ ارزش‌های اسلامی بسیار مهم است که شما انجام می‌دهید.
به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سبحانی نیز در دیدار سردار ‌اشتری با ‌اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت در کشور، بیان داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون تلاش‌‎های شبانه‌روزی کارکنان و عوامل این نیرو است و اقدامات نیروی انتظامی در این رابطه باید توسعه پیدا کند.
وی همچنین امنیت پایدار را یکی از مهم‌ترین مباحث زیرساختی برای توسعه کشور ارزیابی کرد.
سردار ‌اشتری همچنین با آیت‌الله جوادی آملی نیز دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه(س) در دیدار فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی علاوه‌بر دنیای مردم به آخرت مردم هم کار دارد و این در هیچ نظام دیگری مشاهده نمی‌شود و باید الگویی برای دیگر پلیس‌ها باشد و بستر قیام امام زمان (عج) را فراهم کند و این انقلاب را به نظام جهانی حضرت صاحب الزمان(عج) متصل کند.