kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸

خواندنی از ورزش ایران

 

*رسول‌هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری در جدید‌ترین اقدام خود، چهار نفر دیگر را به کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری اضافه کرد. او منوچهر روشن پور، مصطفی سید رضایی، مهرداد صفرزاده و علی رضا مکوندی را به عنوان اعضای جدید کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب کرد. همچنین مهدی روزبهانه، قادر میزبانی، ایمان دلیل حیرتی، مجید ناصری، محمود وفایی، مصطفی چایچی، فرهاد عصفوری، حسین اسلامی و علی زنگی آبادی در سمت خود ابقا شدند. به این ترتیب تعداد اعضای کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری ۱۲ نفر شد و این در حالی است که این تعداد زیاد ممکن است باعث افزایش اختلاف نظر‌ها در تصمیم گیری‌ها و ایجاد حواشی شود. جالب اینکه تعداد اعضا زوج است و ممکن است در رای‌گیری‌ها تعداد آرا برابر شود.
*با حکمی از سوی سیدمحمد شروین اسبقیان، سید غلامرضا کمانه، به عنوان سرپرست انجمن دوومیدانی انتخاب شد. کمانه عضو سابق تیم ملی و از پیشکسوتان و قهرمانان رشته دوومیدانی در ماده پرش ارتفاع بوده و در طول این سال‌ها به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان‌های فارس و یزد، نایب‌رئیس‌فدراسیون ورزش‌های همگانی و مدیرکل تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان فعالیت کرده است.
*مسابقات کاراته انتخابی رده‌های سنی ایران با حضور ۹۷۲ کاراته از سراسر کشور تحت عنوان جام
امام علی‌(ع)، طی روزهای ۱۷ الی ۲۰ مهر ماه در شهر زنجان برگزار شد.در پایان این رقابت‌ها و در مجموع کاتا و کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید، کرمان با کسب ۷ طلا، ۶ نقره و۳ برنز در جای نخست ایستاد و قهرمان شد. تهران و مازندران با ۳ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز در جای دوم ایستاده و کرمانشاه با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز سوم شد.