kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

همراهی صداوسیما با دستگاه قضایی(اخبار ادبی و هنری)

پیمان جبلی رئیس‌سازمان صداوسیما ظهر روز سه‌شنبه ۲۰ مهر با حضور در دفتر قوه قضائیه با حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس‌قوه قضائیه در این دیدار ضمن تبریک به رئیس‌جدید صداوسیما به دلیل کسب اعتماد مقام معظم رهبری، نقش بی‌بدیل رسانه ملی در جلب اعتماد و ایجاد امید در مردم ‌اشاره کرد و گفت : صداوسیما نقش بی‌بدیلی در اطلاع‌رسانی و ارتقا بخشی آگاهی عمومی در کشورمان دارد.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای ابراز امیدواری کرد که رسانه ملی در دوره جدید بتواند با بهره‌گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی ، هدایت فرهنگی و ایجاد امید در بین آحاد ملت بخصوص جوانان ، نقش‌آفرینی موثری داشته باشد.
رئیس‌دستگاه قضا همچنین گفت : صداوسیما از مسیر افزایش همه‌جانبه دانش مردم به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی ، حقوقی و قضایی ، می‌تواند دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم وکاهش پرونده‌ها یاری دهد.
محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در دوره تحول و تعالی به موضوع صیانت از حقوق عامه و اجرای عدالت ، نظارت و شفاف سازی و مبارزه با فساد در جهت ارتقا سلامت نظام اداری و بهبود خدمات رسانی همه دستگاه‌ها به مردم عزیز توجه ویژه دارد و رسانه ملی با تولید محتوای غنی در این زمینه می‌تواند نقش موثری ایفا نماید.
رئیس‌رسانه ملی نیز در این دیدار با تقدیر از روی‌کرد دستگاه قضا در حمایت و هم‌افزایی با رسانه ملی در دوره تحول و تعالی اظهار داشت: سازمان صداوسیما در شرایط دشوار فعلی که دشمن با جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کند اعتماد و امید مردم را مخدوش کند ، برای پیشبرد ماموریت‌هایش نیازمند حمایت همه ارکان حاکمیت است.
وی بر هم‌افزایی واقعی و همکاری هرچه بیشتر رسانه ملی با دستگاه قضا در راستای ارتقا دانش حقوقی مردم در جهت کاهش معضلات اجتماعی و مشکلات مراجع قضایی تاکید کرد و از قوه قضائیه خواست زمینه و بسترهای لازم برای تولید محتوا درخصوص موضوعات قضایی مبتلابه جامعه را فراهم کند.