کد خبر: ۲۲۷۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
رئیس‌پلیس راهور ناجا:

جریمه تردد شبانه و تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد

 

رئیس‌پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان جریمه تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی و تردد شبانه ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سید کمال‌هادیانفر اظهارداشت: بر اساس این مصوبه تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع و جریمه آن ۲۰۰ هزار تومان است. هادیانفر ادامه داد: تردد
به[ و از] شهر‌های قرمز و نارنجی به ترتیب یک‌میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان است. وی افزود: این موضوع براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کروناست و ما همچنان تابع مصوبات این ستاد هستیم.