kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

وضعیت فلاکت‌بار ساکنان تل‌آویو به روایت روزنامه اسرائیلی «هاآرتص»

یک روزنامه پرتیراژ صهیونیستی چهره واقعی تل‌آویو را با توصیف وضعیت فلاکت بار ساکنانش عیان ساخته و ضمن « ناپاک» خواندن آن نوشته که صدها آواره و بی‌خانمان در خیابان‌های آن کارتن خواب هستند.

 


سرویس خارجی-

رژیم صهیونیستی همواره تلاش کرده تا از خود یک تصویر بدون مشکل، قدرتمند، مسلط به اوضاع و در اوج رفاه به دنیا مخابره کند. تصویری که به آمال دیگر یهودیان جهان تبدیل شده و آنها را برای مهاجرت ترغیب و جلوی مهاجرت معکوس را هم بگیرد. اما اگر نگاهی به وضعیت این رژیم که از سوی رسانه‌های خودش منتشر می‌شود بیندازید، واقعیت‌هاست که برملا شده و نادرستی این تصویر عیان می‌شود. این بار یکی دیگر از رسانه‌های صهیونیستی به گوشه‌ای از این واقعیت‌ها پرداخته است. به گزارش مشرق، روزنامه‌ هاآرتص درگزارشی نوشته: «صدها نفر از بی‌خانمان‌ها روز خود را با پرسه زدن در خیابان‌های تل‌آویو سپری کرده و شب‌ها نیز بر روی نیمکت پارک‌ها یا زیر پل‌ها به صبح می‌رسانند در حالی که افرادی که کمی خوش شانس‌تر باشند یک خرابه یا ساختمان نیمه کاره‌ای را برای خوابیدن پیدا می‌کنند.»
در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده که این پدیده به ویژه در منطقه جنوب تل‌آویو کاملا گسترش یافته به نحوی که بی‌خانمان‌های این شهر اگر بتوانند جایی را برای خواب شبانه خود پیدا کنند یا موفق شوند در کنار یک مرکز تجاری شب را به صبح رسانده و یاحتی یکی از نیمکت‌های چوبی پارک‌ها را تصاحب کنند شانس بزرگی آورده‌اند در حالی که یافتن کارتن جهت خوابیدن بر روی آن نیز جزو خوش شانسی‌های آنها محسوب می‌شود. بیشتر این بی‌خانمان‌ها را مهاجرانی تشکیل می‌دهند که در سایه موج تبلیغات صهیونیست‌ها به فلسطین اشغالی مهاجرت اما واقعیت‌ها را با ادعاهای رسانه‌های صهیونیست بسیار متفاوت یافته‌اند. این را هم باید در نظرگرفت که «نژادپرست» بودن صهیونیست‌ها نیز در این امر موثر بوده چرا که آنها یهودیان سیاه پوست یا عرب را شهروند درجه دو می‌دانند. برخی گزارش‌ها حاکی است، کرونا نیز در تشدید مشکلات اقتصادی این رژیم جعلی موثر بوده و آن را با مشکلات متعددی رو‌به‌رو کرده است.