kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

کشف ۸۳ کلت کمری و ۱۶۶ تیغه خشاب در درگیری پلیس مرزبانی با قاچاقچیان

 

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف محموله سنگین سلاح و ادوات مربوطه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.
سردار احمدعلی گودرزی در تشریح عملیات موفقیت‌آمیز مرزبانان علیه قاچاقچیان سلاح، به پایگاه خبری پلیس گفت: مرزبانان دلاور و سلحشور هنگ مرزی جکیگور با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مرزهای منطقه، از قصد قاچاقچیان مبنی بر وارد کردن محموله سنگین سلاح به کشور به وسیله یک دستگاه خودرو مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار‌دادند.
گودرزی با اشاره به تلاش گسترده مرزبانان و ضربه مهلک بر پیکره قاچاقچیان، افزود: مرزبانان با تسلط بر قاچاقچیان خودروی آنها را در نقطه صفر مرزی مشاهده و سریعاً فرمان ایست صادر کردند اما قاچاقچیان با بی‌توجهی به مأموران سعی بر متواری شدن داشتند که مرزبانان با آمادگی عملیاتی و اجرای تاکتیک‌های رزمی و درگیری مسلحانه، خودروی قاچاقچیان را متوقف و آنها را از دستیابی به اهداف شوم شان ناکام گذاشتند.
وی ادامه داد: در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 83 قبضه کلت کمری و 166 تیغه خشاب مربوطه توسط مرزبانان غیور کشف شد.
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل این پرونده ادامه دارد، بر آمادگی عملیاتی مرزبانان برای مقابله با هرگونه ناامنی در مرزهای جنوب شرق کشور تأکید کرد.