kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۷۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

نماینده مجلس: صادرات نفت ایران به لبنان نقشه آمریکا علیه مقاومت را بی‌اثر کرد

رئیس‌کمیسیون شوراهای مجلس گفت: صادرات نفت ایران به لبنان، تحریم آمریکا علیه این کشور را که به دنبال عملیات روانی علیه جبهه مقاومت بود بی‌اثر کرد و حتی این کار برایش نتیجه عکس به دنبال داشت.

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با‌اشاره به صادرات نفت ایران به لبنان گفت: صادرات نفت از ایران به لبنان، نقشه آمریکا در تحریم کشور لبنان را بی‌اثر کرد.
وی افزود: آمریکا با تحریم انرژی لبنان به دنبال آن بود تا با فشار به مردم این کشور این‌گونه القا کند که این سختی‌ها نتیجه مقاومت است و می‌خواست تا مردم لبنان را نسبت به جبهه مقاومت بدبین سازد.
رئیس‌کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: صادرات نفت ایران به لبنان باعث شد تا این نقشه آمریکا بی‌اثر شود و حتی برایش نتیجه عکس به همراه داشته باشد.
جوکار خاطرنشان کرد: امروز مردم لبنان به‌خوبی می‌دانند که چه کشوری دوست آن‌هاست و چه کشوری دشمن آنها و صادرات نفت ایران به این کشور نقشه آمریکا را بی‌اثر ساخت.
به گزارش فارس، وی گفت: جبهه مقاومت نه‌تنها در حوزه مسائل دفاعی بلکه در حوزه‌های دیگر همچون اقتصاد و انرژی نیز باید در کنار یکدیگر باشند و از یکدیگر حمایت کنند.