kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
انتصابات جدید در شهرداری تهران

«زاکانی» معاونان، شهرداران و مشاوران خود را انتخاب کرد

شهردار تهران در احکامی چهار معاون، تعداد زیادی از شهرداران مناطق 22 گانه و دو مشاور خود را منصوب کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه روند انتصابات در شهرداری تهران، با حکم علیرضا زاکانی، «سید مجتبی شفیعی» به عنوان معاون حمل‌ونقل و ترافیک، «لطف اله فروزنده»، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی‌،«عباس شعبانی» معاون فنی و عمرانی، «جلال بهرامی» به عنوان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و «عبدالمطهر محمدخانی» رئیس‌مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری منصوب شدند.
همچنین در حوزه شهرداری مناطق نیز، در احکامی جداگانه از سوی زاکانی «مسعود رنجبریان» به عنوان شهردار منطقه ۶‌، «محمد جواد خسروی» را به عنوان شهردار منطقه 9، «مهدی صالحی» به عنوان شهردار منطقه ۲، «محمد امین سالاری پور» به عنوان شهردار منطقه ۱۴، «سید مرتضی روحانی» به عنوان شهردار منطقه ۱۶، «حمید جوانی» به عنوان شهردار منطقه 3 و «فاطمه تنهایی» به عنوان شهردار منطقه 8 به مدت یک سال منصوب شدند. انتخاب شهردار خانم از نکات قابل توجه انتصابات اخیر زاکانی است.
حکم زاکانی برای دو معاون حناچی
زاکانی همچنین دو معاون شهردار پیشین تهران را در احکامی جداگانه به عنوان مشاور منصوب کرد، به این صورت که با حکم شهردار تهران «سید مناف‌هاشمی» معاون سابق حمل‌ونقل شهرداری به عنوان مشاور در امور ارتقا و کیفیت شاخص‌های زیست محیطی و دست‌یابی به هوای پاک و «صفا صبوری دیلمی»، معاون سابق فنی و عمرانی، مشاور در امور متناسب ‌سازی ابنیه و محیط‌های شهری شدند.
همچنین محمد جواد تاجیک به عنوان مشاور و دستیار شهردار تهران منصوب شد. گفتنی است، معاون اجتماعی و معاون مالی و اقتصاد شهر، حراست، بازرسی و رئیس‌سازمان مدیریت بحران شهر تهران نیز طی هفته‌های اخیر با حکم علیرضا زاکانی تغییر کرده بودند.
نخستین جلسه شورای معاونان جدید شهرداری تهران برگزار شد
به گزارش خبرنگار شهر، صبح دیروز نخستین نشست شورای معاونان شهرداری تهران برگزار شد.
این نشست درست یک روز پس از صدور احکام شهردار تهران برای معاونین جدید و در روز جمعه برگزار شد.