kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
واکنش وزیر ورزش به حاشیه‌های سفر یک تیم ورزشی

متخلفان تنبیه شدند یا تشویق؟! (نکته ورزشی)



سرویس ورزشی-
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین صحبت‌های خود و در واکنش به سفر اخیر یکی از تیم‌های ورزشی به خارج از کشور گفت: در ماه محرم و صفر تیمی با پول بیت‌المال به خارج از کشور می‌رود و چیزهایی را باید رعایت کند اما رعایت نمی‌شود، وقتی این مسائل گزارش می‌شود، به همه ما برمی‌خورد و سردرد می‌گیریم و ناراحت می‌شویم که ما کجا نشسته‌ایم؟
وی ادامه داد: این تیم در محرم و صفر به خارج از کشور رفته است؛ بر این تیم چه گذشته است؟ ما کجاییم؟ مربی کجاست؟ سرپرست کجاست؟ ورزشکار در آن شهر یا کشور کجاست؟ مگر مسابقه نداریم؟ خرید این‌قدر مهم است؟ گردش این‌قدر مهم است؟ گام دوم واکنش درست است که باید واکنش آن را ببینید.
با این صحبت‌های وزیر حالا همه منتظر واکنش وزارت ورزش و جوانان هستند، اینکه با عوامل تخلف این تیم ورزشی برخورد می‌شود یا اینکه خدایی نکرده مثل ماجرای تیم ملی بسکتبال پیش از المپیک توکیو، همه چیز فراموش می‌شود. بعد از حواشی تیم ملی بسکتبال در فرودگاه حضرت‌امام(ره) همه منتظر برخورد وزارت ورزش بودند ولی بهانه‌ای به نام المپیک موجب شد مسئولانِ تصمیم گیر اصول را زیر پا بگذارند و از کنار این خطا آرام و
بی‌سر و صدا عبور کنند.
به واسطه همین اتفاقات است که نمی‌توان به گفته مسئولان ورزش دلخوش کرد و باید منتظر عمل آنها ماند. وزیر ورزش و جوانان دیروز در صحبت‌هایش از آن تیم ورزشی نام نبرد ولی اگر زمزمه‌های مطرح شده در جامعه ورزش درباره نام تیم متخلف درست باشد، باید گفت که از بد حادثه، با برخی مسئولان آن تیم متخلف نه تنها برخورد نشده بلکه پاداش نیز اهدا شده است!