kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* فرانسه با نقض یک قرارداد از طرف آمریکا و استرالیا دارد منفجر می‌شود، در حالی که کلی قرارداد خود قبل از پیروزی انقلاب با ایران را لغو کرد و پاسخگو نبوده است. حالا دزد به دزد خورده چه فریادی راه انداخته است. دستگاه‌ دیپلماسی باید به لغو قراردادهای یک طرفه فرانسه با ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب اعتراض و اقدام حقوقی نماید.
8870-0912
* صهیونیست‌ها در جمهوری آذربایجان آرپی‌جی را برعکس گرفته‌اند عنوان خیلی قشنگی است که آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه به فعالیت اسرائيلی‌ها در جمهوری آذربایجان داده است به این معنا که آتش دامن خودشان را هم می‌گیرد.
0049---0911
* نباید تصور شود که با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی جریان نفوذ کارش تمام شده و کاملا رفع خطر صورت گرفته است. هنوز خطر جریان نفوذ کشور و نظام را تهدید می‌کند و نسبت به گذشته باید بیشتر هوشیار بود.
3107---0902
* آیا مسخره نیست که تمام سوراخ سمبه‌های تاسیسات هسته‌ای کشور ما سانت به سانت و دقیقه به دقیقه بازرسی شود اما آژانس حتی اجازه نزدیک شدن به چند کیلومتری تاسیسات اتمی دیمونای اسرائيل را نداشته باشد. باید شرط گذاشته شود که بازرسی تاسیسات ما همزمان با بازرسی تاسیسات اسرائيل صورت بگیرد.
0049---0911
* از وزیر محترم کشور درخواست می‌شود در انتخاب استاندار و فرمانداران استان و شهرداران از نیروهای کارآمد اهتمام ورزند تا جبران خسارت‌های
8 سال گذشته شود.
6820---0911
* اگر چنانچه از طریق یکی از برنامه‌های پربیننده سیمای جمهوری اسلامی ایران در مورد تغییر ساعت رسمی کشور از مردم کشورمان نظرخواهی شود بالای
90 درصد مردم اظهار مخالفت می‌کنند.
7594---0910
* در حالی که اعلام شده در نیویورک هیچ نشستی توسط اعضای برجام صورت نگرفته با این وجود روزنامه همشهری تیتر زده که ادامه مذاکرات در نیویورک! مگر شهردار محترم جهادی مدیریت روزنامه را به دست نگرفته‌اند؟
3107---0902
* اینکه آیت‌الله رئیسی سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل را غیرمکتوب و با یک شیوه بسیار عزتمندانه ایراد کردند بسیار موجب خرسندی شد و حکایت از اعتماد به نفس و توانایی‌های مختلف ایشان دارد.
طاهری از عزیزآباد اصفهان
* از جناب آقای اژه‌ای درخواست می‌شود ساز‌وکاری برای ارزیابی از آنچه در اتاق دادیارها، بازپرس‌ها، مدیران شعب قضایی می‌گذرد فراهم نماید از قبیل نصب دوربین، ضبط صدا و... برخی از روسای شعبات و مدیران دفاتر با مراجعه‌کنندگان که اغلب مضطر هم هستند رفتار تحکم و نامناسب دارند. همه که امکان دسترسی به حفاظت اطلاعات دستگاه قضایی را ندارند.
7527---0910
* دشمنان نظام از طریق رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ها و شایعات و... درصددند تا فرهنگ دینی و اعتقادی مردم را عوض کنند لذا هر روز مشاهده می‌شود که عده‌ای مواجب‌بگیر در مراکز پر رفت و آمد مثل مترو و بازار و... با قیافه‌های خاص، لباس خاص، موهای خاص و کشف حجاب به تبلیغ عملی بی‌حیایی، بی‌غیرتی و ترویج ابتذال مبادرت می‌ورزند امیدوارم که مسئولین اقدام لازم را انجام ‌دهند.
2842---0935
* جان شهروندان به خاطر سرقت درب‌های چدنی در کف خیابان‌ها و پیاده‌روها در خطر است. در مقابل هتل شادی سنندج، درب بزرگی سرقت شده که احتمال سقوط موتورسواران و یا عابران پیاده دور از ذهن نیست. مسئولین امر تدبیری
کنند.
سیدمعظم مرتضوی
* در بین تمام بانک‌های کشور فقط بانک شهر وابسته به شهرداری است که برخلاف سایر بانک‌ها بابت صدور صورت‌حساب از طریق خودپرداز همین بانک از حساب مشتریان خود کارمزد کسر می‌کند. بنویسید این سیاست یک بام و دو هوا در رابطه با بانک‌های کشور برای چیست؟ و چرا اجازه انجام چنین اجحافی داده شده است؟
2143---0913
* وزارت نیرو و شرکت گاز صورت‌حساب مشترکان پرمصرف و مسرف آب، برق و گاز را تصاعدی محاسبه و جریمه سنگینی هم برایشان در نظر بگیرد. خشکسالی و عوارض آن جدی است!
2156---0937
* به نظر می‌رسد تقویت کیفیت و بیمه کالا، بهترین حمایت و پشتیبانی از تولید است.
2146---0913
* قانون مقابله با دلالی و دلالان جماعت زالوصفت را حسابی ناراحت کرده است. معلوم می‌شود مجلس و نمایندگان درست به هدف زده‌اند.
0049---0911
* برای مرتفع شدن مشکلات کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن تزریق و حفظ نیروهای نخبه و کاردان در بدنه دولت توصیه می‌شود.
0685---0916
* تنها راه نجات هر کشور و حکومتی برخورد شدید با اختلاس‌گران و خائنین است. به عبارت بهتر دست افراد خلافکار را باید از کارهای دولتی کوتاه کرد تا فضا برای خدمت خادمین فراهم گردد.
2143---0913
* تعدادی دلال در کشور هستند که امتیاز ارز مسافرتی مسافرین را خریده و بدون اینکه مسافرتی صورت بگیرد با خروجی صوری اقدام به دریافت ارز از دولت می‌کنند عرض بنده این است که چرا جلوی کار خلاف شرع و قانون این عده سودجو گرفته نمی‌شود؟
2914---0990
* در شهرستان خرم‌آباد تمام دستگاه‌های دولتی و خدماتی در مرکز شهر متمرکز شده‌اند در نتیجه هم قیمت مسکن در این منطقه افزایش پیدا کرده و هم شاهد ترافیک سنگین در مرکز شهر هستیم. امیدواریم در این دولت به این مشکل رسیدگی بشود.
0685---0916
* دریافتی‌های افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بسیار کمتر از تورم و قیمت‌هاست. از دولت دکتر رئیسی درخواست می‌شود به حل مشکلات این قشر توجه ویژه‌ای نمایند.
9239---0922 و 6960---0936
* مسئولین صمت سر و سامانی به پیاده‌روهای میدان امام خمینی(ره) ابتدای خیابان فردوسی، لاله‌زار و کوچه‌های اطراف بدهند تا عابرین مجبور نشوند از خیابان عبور کنند چرا که بسیار دشوار است که از پیاده‌روها عبور کرد. موتورسیکلت‌ها تمام فضای پیاده‌روها را اشغال کرده‌اند.
نیک حیدر
* وزارت صمت نسبت به وضعیت برنج ورود کند و نگذارد عده‌ای سودجو برنج 37-8 هزار تومانی را همانند سیمان به 50-60 هزار تومان برسانند و مردم را نقره داغ کنند. برخی از بنکداران به احتکار برنج اقدام می‌نمایند.
یک شهروند
* علی‌رغم اعلام کاهش قیمت سیمان به قبل از مشکلات قطع برق، متاسفانه دست‌هایی در کار است تا مردم را نسبت به دولت ناراضی نماید. در تاریخ ۱۴۰۰/6/30 یک کیسه سیمان را به قیمت 42 هزار تومان در مشهد خریدیم.
7215---0915 و 2842---0910
* به دنبال هماهنگی‌های صورت گرفته دولت ایران و عراق برای اعزام مواکب اربعین حسینی، متاسفانه مشکلاتی در اعزام هوایی و تهیه بلیط آن هم اغلب یک طرفه برای زائران ایجاد شد و از سوی دیگر در مرز مهران نیز برای خودروهای حمل موکب، صدور ویزا، کمبود امکانات بهداشتی، غذایی و آب شرب و... این مشکلات وجود داشت.
نمایندگان بیش از 200 موکب استان تهران مستقر در مرز مهران
* در نمازخانه فرودگاه مشهد مقدس، دستگاه ساده دیجیتالی را نصب کرده‌اند که از هر مراجعه کننده می‌خواهد هنگام خروج یکی از چهار گزینه‌ ارزیابی خود از آن محیط را ثبت کند. رضایتمندی زیاد- متوسط، کم نارضایتی و...
پیشنهاد می‌کنم دولت جدید ترتیبی اتخاذ کند که شبیه این دستگاه ساده در خروجی کلیه ادارات دولتی‌ها و نهادها و شهرداری‌ها نصب نماید و حراست‌ها نتیجه‌ آن را در اختیار مسئولین امر قرار دهند.
حیدری