kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۵۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خدا را شاکریم که از رهبری شجاع، دشمن‌شناس و بصیر برخورداریم و تحت زعامت این رهبر هوشیار موفق شده‌ایم بسیاری از فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی را پشت سر بگذاریم و به سلامت از بحران‌ها عبور کرده و امروز در جایگاه قدرت منطقه‌ای قرار بگیریم.
345---0912
* اگر درصدی از جدیت و دلسوزی آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری که در امور محوله دارند در وجود دولتمردان دولت گذشته بود بسیاری از مشکلات امروز وجود نداشت.
3453---0992
* دم آقای دکتر رئیسی گرم که گفت در این دولت «نمی‌شود و نمی‌توانیم» نداریم باید با همین امکاناتی که داریم بشود! عملکرد او در این مدت کوتاه در موضوع واردات واکسن، میلگرد، سیمان، صادرات نفت به لبنان و... گویاست که می‌شود و می‌توانیم... ای کاش این انتخاب 96 رقم می‌خورد و این همه ملت و کشور متضرر و آسیب نمی‌دید؟!
4850---0911 و 3949---0912
* همه نابسامانی‌هایی را که دولت آقای روحانی در کشور بوجود آورد نتیجه اعتماد به دشمن یعنی آمریکا بود. عجیب اینکه آقای روحانی مذاکره دیگر کشورها با آمریکا را نوعی دیوانگی می‌دانست ولی خود ایشان بعد از پیروزی بایدن در صف اول مذاکره با آمریکایی‌ها بود.
8857---0992
* در جریان قیام تحریم تنباکو وقتی با فتوای مرجع دینی زمان قلیان‌ها در درون دربار قاجار شکست، دشمنان به نفوذ و قدرت دین پی بردند و برای از بین بردن یا کاهش نفوذ این قدرت معنوی دست به کار شدند. ولی مطابق سنت الهی حق پیروز است و شیاطین به جایی نخواهند رسید.
6535---0912
* ما نیز باید در برابر شبکه‌های ضد نظام مثل من و تو، بی‌بی‌سی و... شبکه‌هایی فعال داشته باشیم تا در برابر آنها بایستند و مطالب کذب آنها را افشا و آنان را رسوا نمایند.
0220---0935
* اگرچه امنیت گسترده حاکم بر کل کشور انتظار مردم را از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور بالا برده ولی باید اعتراف کرد که برخورد با پدیده اوباش‌گری در بعضی از شهرهای کشور به ویژه در پایتخت آن گونه که شاید و باید صورت نگرفته است و جای کار زیاد دارد.
9219---0903
* چرا باید با وجود این همه اقتصاددان در کشور که همه از تحصیلات عالیه دانشگاهی برخوردار می‌باشند در جامعه مشکلات عدیده اقتصادی داشته باشیم. از دولت آقای رئیسی درخواست می‌کنم این مشکل را حل کنند.
0685---0916
* چرا در رسانه ملی یک مستند چندین قسمتی از نابودی داعش در عراق و سوریه با ابتکار سپاه قدس و سردار عزیز دل‌ها حاج قاسم و ابومهدی المهندس و همراهانشان تهیه و پخش نمی‌شود که مردم منطقه ببینند آن عزیزان چه عزتی آفریدند و چه انسان‌های انسان نمایی و خبیثی را از سر راه برداشته‌اند.
3107---0902 و 6455---0910
* در ارتباط با ترور شهید فخری‌زاده و چگونگی انتخاب زمان عملیات جنایت تروریستی توسط رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی در صورت امکان گزارشی ارایه دهید.
1375---0916
* کسانی که طبق اعلام وزارت بهداشت برای واکسن اقدام نمی‌کنند و تحت تاثیر رسانه‌های تبلیغاتی بیگانگان قرار می‌گیرند و اظهار می‌دارند ما واکسن نمی‌زنیم در صورت ابتلا، دولت باید هزینه‌ درمان کامل را از آنها بگیرد.
0220---0935
*چطور برخی دانشگاهها به پاتوق ورشکستگان سیاسی غربگرا تبدیل شده است؟! پس از پایان عمر دولت غربگرا متاسفانه برخی از عوامل دولت گذشته و مجلس قبل پایشان به دانشگاه‌ها کشیده شده است. آیا این افرادی که بسیاری را به خاک سیاه نشانده‌اند لیاقت حضور در جایگاه استادی را دارند؟ امید است شاهد پاکسازی دانشگاه‌ها از عناصر وا داده و مطرود همانند دهه 60 باشیم.
فلاحی
* از ستاد نماز جمعه درخواست می‌شود نسبت به برپایی و اقامه نماز جمعه که متاسفانه در بسیاری از شهرها به ویژه مراکز استان‌ها و علی‌الخصوص پایتخت بیش از یک سال و نیم تعطیل است با دستورالعمل بهداشتی اهتمام ورزند تا مردم از این معنویت سرشار از نزول رحمت الهی بهره‌مند شوند.
6810---0911 و 7250---0919
* همانطوری که رهبر عظیم‌الشان فرمودند، قهرمان در صورتی قهرمان حقیقی است که در کنار آن از ایمان و تقوا و عامل ارزش‌های دینی برخوردار باشد در غیر اینصورت ارزش آن به همان مدال خواهد بود.
6263---0938
* آن کسانی که در 8 سال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این سرزمین و نظام و غارت سرمایه‌های کشور دریغ نکردند نباید امروز آزاد باشند بلکه باید مقدمات محاکمه و سپس به مجازات رساندن آنان فراهم بشود.
9772---0919
* از شهرداری محترم تهران درخواست می‌شود مانند گذشته، در مناسبت‌های مذهبی و... در سطح شهر و مترو، آیات شریفه قرآن و احادیث گهربار ائمه معصومین علیهم‌السلام را ترویج کنند.
9239---0922
* بازنشستگان و مستمری‌بگیران بیمه‌های تامین اجتماعی که با سی سال کار حداقل حقوق را می‌گیرند چشم به راه دولت و مسئولین جدید هستند که گشایشی در حقوق‌های دریافتی آنان صورت بگیرد. امیدواریم که این کار اتفاق بیفتد.
2143---0913
* در تاریخ 99/7/13 یک سوم سهام عدالت خود را فروختم ولی هیچ خبری از واریز وجه آن نیست. چرا؟!
حسینی
* معضل چندین دهه نصب برچسب‌ها و تراکت‌های تبلیغاتی صنوف مختلف روی دیوارهای شخصی مردم با توجه به مسامحه و سهل‌انگاری متولیان شهری که حل آن چندان دشوار نبوده است همچنان موجب دردسر و آزار و اذیت مردم را فراهم می‌کند. اعلام هزینه میلیاردی برای پاکسازی آنها توسط شهرداری قابل تامل است! اخطار، قطع تلفن، جریمه نقدی متخلفان ساده‌ترین کاری است که باید تمهیدات آن از سوی شهرداری از طریق مجاری قانونی(قانونگذاران و شورای شهر) فراهم گردد. امید است با حضور مدیران و کارکنان دلسوز و خدوم شهرداری، این زخم کهنه هرچه سریع‌تر پیگیری و علاج شود.
8949---0912
* با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس، تاخیر در معرفی وزیر آموزش و پرورش به هیچ‌وجه صلاح نیست.
پیشکسوت فرهنگی
* هر از چندگاه جانبازان و معلولین ورزشکار کشورمان در رشته‌های مختلف ورزشی شگفتی می‌آفرینند. افسوس که در رسانه‌ها به ویژه در رسانه ملی آنگونه که باید و شاید از این افتخارآفرینان تبلیغ نمی‌شود. درخواستم این است که این کم‌کاری را جبران کنند.
3107---0902
* از دستاوردهای دولت قبل ترویج و گسترش سگ‌گردانی و کشف حجاب راکبین خودرو و موتورسیکلت و... است که شایسته است مسئولین امر برخورد قانونی با متخلفین کنند.
سلیمانی