kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۵۶۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

قول پیگیری درخواست ملی‌پوش والیبال از رهبر انقلاب توسط سرپرست تیم

 


سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: درخواست ملی‌پوش والیبال از رهبر معظم انقلاب را پیگیری خواهم کرد.
اسماعیل مسافر، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به پیام تبریک مقام معظم رهبری بابت قهرمانی تیم ایران، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها در اظهارات خود نشان داده‌اند که توجه ویژه‌ای به والیبال دارند. ایشان چندی پیش تاکید به استفاده از مربیان داخلی در تیم‌های ملی داشتند و خوشبختانه والیبال به عنوان یکی از رشته‌های گروهی موفق توانست به این خواسته رهبری هم جامه عمل بپوشاند.
مسافر ادامه داد: وقتی شنیدم که رهبر انقلاب قهرمانی تیم ملی در آسیا را تبریک گفته‌اند بسیار خوشحال شدم و به سهم خودم از ایشان تشکر می‌کنم، اما خواسته‌ای هم از ایشان دارم. از محضر رهبر انقلاب درخواست می‌کنم که در صورت فراهم بودن شرایط، با توجه به سوابقی که در تیم‌های ملی دارم و عنوان قهرمانی که اخیراً توانستیم کسب کرده و دل مردم را شاد کنیم با دستور فرمانده کل قوا از انجام خدمت دوره سربازی معاف شوم.
مصطفی کارخانه، سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان و یکی از پیشکسوتان شناخته شده این رشته در مورد درخواست اسماعیل مسافر از رهبر انقلاب اظهار داشت: قهرمانی والیبال ایران در آسیا با کادری ایرانی آن‌قدر ارزشمند بود که رهبر انقلاب هم پیام تبریک فرستادند. با توجه به اینکه مقام معظم رهبری علاقه خاصی به والیبال دارند حتماً این درخواست را پیگیری خواهیم کرد.
وی ادامه داد: بازیکنان پس از رسیدن به این مرحله دغدغه دارند که حالا باید دو سال خدمت مقدس سربازی را سپری کنند. بازیکنان ملی‌پوش سرمایه‌های والیبال کشور هستند و باید به آنها کمک کنیم تا حفظ شوند و بازهم پرچم کشورمان را در میادین بین‌المللی بالا ببرند.
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان افزود: این تیم باید آرامش داشته باشد تا در مسابقات پیش رو هم بتواند نام ایران را بر سر زبان‌ها بیاندازد. یکی از راه‌های تزریق آرامش به این تیم از بین بردن دغدغه بازیکنان است. تمام تلاشم را می‌کنم که موضوع خدمت سربازی اسماعیل مسافر و امین اسماعیل نژاد که هر دو نفر از سرمایه‌ها و ستاره‌های تیم ملی هستند با کمک مسئولان و دستور مقام معظم رهبری حل شود. رهبر انقلاب با پیامی که فرستادند انرژی صدچندانی به والیبالی‌ها دادند و امیدوارم این نگاه پدرانه آنها همچنان ادامه داشته باشد.