kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

سندی بر توانمندی واکسن برکت
باغی پور با انتشار این تصویر نوشت: «نام واکسن برکت در لیست واکسن‌هایی قرار گرفته که تزریق آن، مجوزی برای ورود به اجلاس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (موسوم به COP-۲۶) است که نوامبر امسال (آبان ۱۴۰۰) در گلاسکو برگزار خواهد شد. اجلاسی که میزبانی آن بر عهده انگلستان و ایتالیاست. »
اهمیت شانگهای
آنام: «عضویت در شورای همکاری شانگهای جدای از اینکه برای ما منافع امنیتی و سیاسی داره، فرصت خیلی خوبی برای صادرات غیرنفتی‌مون هم هست و از طرفی این سازمان برای بالا بردن قدرت خودش نیاز به ورود دائمی ایران به این سازمان داره و این یعنی تبادل با دنیا بدون باج دادن در اوج اقتدار و سربلندی.»
اگه دولت رئیسی نبود
کاربری نوشت: «اگه دولت رئیسی سرکار نیومده بود اصلاح‌طلبا ذوب‌شدن یخ‌های قطب شمال رو هم به نپیوستن ایران به FATF ربط می‌دادن.»
عملکرد روحانی
کاربری نوشت:« این یه ماهی که آقای رئیسی اومده، واقعا دولت روحانی داره خوب کار میکنه.»
مهم است به چه کسی رأی می‌دهیم!
علی رجبی:«دولت روحانی، معیشت و سلامت مردم را به گروگان گرفت و بهانه‌هایی مثل تحریم و FATF را به‌جای ناکارآمدی خود جا می‌زد. شدت گرفتن واردات واکسن و پیوستن ایران به پیمان شانگهای ۲ اثر مهم تغییر دولت است. مهم است به چه کسی رأی می‌دهیم!»
برا مذاکره خوبه
عبداله گنجی: «عضویت در پیمان شانگهای‌، واکسیناسیون حداکثری کرونا، غنی‌‌سازی 60 درصد، ارسال مقتدرانه سوخت به لبنان، چهار مولفه تولید قدرت هستند که برای مذاکرات هسته‌ای آینده بدرد می‌خورند.»
جنگ گرگ‌ها
حسن عابدینی:« فسخ قرارداد ۹٠ میلیارد دلاری خرید زیر‌دریایی از فرانسه که استرالیا با همدستی آمریکا و انگلیس انجام داد ولوله‌ای در اردوگاه غرب‌انداخت. فرانسه این را تعبیر به زدن خنجر از پشت به پاریس دانسته است. غربی‌ها از این پس در دو سوی آتلانتیک هم باید با چشمان باز بخوابند.»
افغانستان مظلوم
سیده راضیه حسینی: «سمیه وقتی ماشین باباش وارد حیاط شد، همراه بقیه بچه‌ها دوید بیرون. یه کم بعد، پهپاد آمریکا همه هفت بچه جمع‌شده دور ماشین رو به خاک و خون کشید.بازمانده‌ها گفتن اونا آن‌قدر سوخته‌‌ن که نمی‌تونیم اجساد و چهره‌‌‌شون رو تشخیص بدیم.»