kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* دولت دکتر رئیسی با آگاهی کامل به امیدوار کردن مردم گام برمی‌دارد و نگاهش به داخل است برعکس دولت قبل که مردم را با بی‌تدبیری نا امید و نگاهش به دست چدنی شیطان بزرگ و کدخدا بود و گره‌ای بر گره‌ها افزود و سفره مردم را کوچک و کوچک‌تر کرد... لذا گره‌های کوری که بر کشور و اقتصاد زد و باز کردن آنها زمان‌بر است ولی با پیگیری و مدیریت انقلابی و جهادی باز شدنی است همانطوری که گره واردات واکسن با رفتن دولت فشل باز شد و در زمان کوتاهی چند برابر دولت قبل مردم از واکسن بهره‌مند
شدند.
یک شهروند از گرمسار
* ارزان شدن قیمت چند کالا و حل مشکلات واکسیناسیون کرونا در سطح کشور در دو هفته اول شروع به کار دولت آقای رئیسی خبر از آینده‌ای روشن می‌دهد و دهان یاوه‌گویان علیه ایشان را می‌بندد. به امید موفقیت کامل دولت جدید.
6043---0916
* آمریکای جنایتکار در حال خارج کردن ادوات خود از عربستان سعودی است و یکی از علل اصلی آن ناکارآمدی سلاح‌های نظامی این رژیم است که در برابر چند پهپاد یمنی قادر به دفاع از رژیم آل‌سعود نیست. ان‌شاءا... به زودی منطقه غرب آسیا از لوث وجود ناپاک این شیاطین پاک و خالی شود.
مجیدی
* ماکرون نمادی از گستاخی و وقاحت و یک شارلاتان سیاسی تمام عیار است! از پررویی این فرد همین بس در حالی که در فرانسه مشروعیت سیاسی ندارد، در مورد ایران مقتدر حرف‌های نسنجیده و گنده‌تر از دهانش می‌زند. این فرد پلید باید بداند آن زمانی که تازه به دبستان می‌رفت تا الفبا یاد بگیرد و دست چپ و راستش را نمی‌دانست ملت ایران اسلامی و انقلابی بینی اربابش آمریکای جنایتکار را به خاک سیاه و ذلت نشاند!
نوربخش- مشهد مقدس
* نفتالی بنت و دیگر اراذل و اوباش‌های رژیم جعلی و کودک‌کش و پلید صهیونیستی بدانند اگر شرارتی علیه منافع ملی کشورمان انجام دهند قبل از اینکه ارباب خواب آلوده آمریکایی‌شان بیدار شوند با پاسخی سریع، قاطع، ویران‌کننده و فراگیر مواجه خواهند شد که نتیجه‌اش محو رژیم نجس صهیونیستی از صحنه جغرافیا خواهد بود.
2846---0935
* در اخبار آمده بود در دولت کفر فرانسه وزیر بهداشت سابق این کشور به اتهام سهل‌انگاری در مواجهه با کرونا محاکمه شده است. چرا در کشور اسلامی ما با مسئولین و مدیران سهل‌انگار برخورد صورت نمی‌گیرد؟
5977---0905
* ضرورت دارد نمایشگاه فاخر و باشکوهی از کارهای بزرگ جبهه مقاومت و خطرهای زیادی که شهدای مدافع حرم با ایثار جان خود از جهان اسلام و جهان بشریت دفع کرده‌اند برپا بشود. مدافعین حرم به گردن تک‌تک ما حق بزرگی دارند و مدیون آنها هستیم.
3453---0992
* مدیریت انقلابی و جهادی دولت آقای رئیسی در شروع دوره ریاست جمهوری ایشان کجا و بی‌عملی دولت آقای روحانی در 8 سال گذشته کجا؟
0049---0911
* در شروع واکسینه کردن کرونایی‌ها و جلوگیری از خرید واکسن از شیطان بزرگ و انگلیس خبیث به خاطر شیطنت و عدم اطمینان به واکسن آنها که امروزه مشخص شده و کشته‌هایی هم دارند عده‌ای از این سلبریتی‌های خائن و بی‌سواد چه داد و فریادهایی راه انداختند که می‌خواهند مردم را به کشتن دهند چرا ما از آمریکا و انگلیس واکسن وارد نمی‌کنیم حال که با همت دولت انقلابی و جهادی و تولید داخلی کشور در بهترین وضعیت واکسن قرار داریم همین اراذل و اوباش کمپین «نه به واکسن اجباری» راه انداخته‌اند و در مسیر کدخدایشان نشخوار می‌کنند. نظام نباید به سادگی از کنار خباثت‌های اینها بگذرد.
رضا بختیاری- تهران
* به ستاد ملی کرونا پیشنهاد می‌شود افرادی که در این شرایط حساس کرونایی با پرداخت مبالغ سنگین برای تفریح به ترکیه رفته‌اند در بازگشت با هزینه خود قرنطینه شوند!
یک شهروند از مشهد مقدس
* کارت‌های جدیدی که قرار است در دوربین‌های آژانس انرژی هسته‌ای تعویض شوند آیا امکان ارسال مستقیم تصاویر ضبط شده به خارج را ندارند؟ کارشناسان امر بررسی نمایند چرا که هر کاری از این شیاطین بر می‌آید!
6960---0936 و 8288---0935
* تعطیلی نانوایی‌های شهر مشهد در روزهای جمعه مشکلاتی را برای شهروندان به‌ویژه زوار به وجود آورده چرا مسئولین استان نمی‌توانند این مشکل ساده را حل کنند؟
2830---0905
* جای تاسف دارد که با گذشت 20 ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور و تلفاتی که به بار آورده هنوز باید به بعضی از افراد بی‌توجه جامعه تذکر داد که دست‌های خود را مرتب بشویند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
6263---0938
* مشکل تولید گوشت و لبنیات، در واردات نهاده‌های دامی و عدم تولید آن در کشور است... به زبان دیگر مشکل، اختصاص ارز 4200 تومانی است که امکان رقابت را از تولید کشاورزی سلب و کشور را وابسته به واردات این محصول حیاتی و کشور را آسیب‌پذیر کرده است؟!
8599---0912
* از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر متولیان بهداشت درخواست می‌شود کسبه محترم و کارکنان فروشگاه‌های بزرگ، اعضای پاساژها و مکانیک‌ها و... را هم واکسینه نمایند چرا که سلامتی اینها کمتر از رانندگان وسیله نقلیه عمومی و...
نیست.
جمعی از کسبه و اهالی خیابان شهید قرنی مشهد مقدس
* سهمیه بومی و شهرستانی برای استخدام در آموزش و پرورش روش بهتری از استانی است. با توجه به مشکلاتی که برای آموزش و پرورش و فرهنگیان ایجاد می‌کند از وزارت آموزش وپرورش درخواست می‌شود در این روش استانی تجدیدنظر نماید.
8495---0911
* از خیرین مدرسه‌ساز درخواست می‌شود بخشی از هزینه ساخت مدارس را برای تهیه تلفن همراه برای آن دسته از دانش‌آموزانی نمایند که قادر به تهیه آن نیستند و یا به ترک تحصیل روی می‌آورند و یا از نظر تحصیلی افت می‌کنند.
6263---0938
* به وزیر محترم راه و شهرسازی عرض می‌کنم تحقق عملی ساخت یک میلیون مسکن در سال که یک عمل انقلابی است در گرو چند امر است از جمله: 1- احیای بافت‌های فرسوده توسط صاحبان آنها با مشوق‌های موثر که گروه‌های زیادی را از دوش نظام برمی‌دارد. 2- رفع موانع به ظاهر قانونی و غیرضروری شهرداری‌ها. در غیر این صورت این هدف بزرگ مقداری سخت‌تر انجام می‌شود.
نیک‌نام