kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

فاصله‌ای به‌اندازه یک دولت انقلابی
حامد شاهمیری با انتشار این تصویر نوشت: «از این جمله حسن‌روحانی و مایوس شدن ملت و فوت شدن هموطنانمان تا ورود میلیونی واکسن و تزریق میلیونی در روز، به‌اندازه یک دولت انقلابی و دلسوز مردم فاصله بود!»
بله فرق میکنه
سید ایمان: «تقریبا ٧٠ درصد واردات واکسن کشور فقط در همین یک ماهه دولت جدید انجام شده! در دولت قبل تحریم بودیم، منتها خودتحریمی! خلاصه فرق میکنه به کی رای بدیم!»
نتیجه اقدام انقلابی
محمد پازوکی: «باجناقم... به هیچ عنوان با سیاست‌های نظام و اهداف جمهوری اسلامی موافق نیست. دیروز بهش گفتم نظرت در مورد افزایش واردات واکسن توسط رئیسی چیه؟! برای اولین بار ازش شنیدم که به مسئول جمهوری اسلامی گفت: دمش گرم!»
از کجا به کجا رسیدیم
مهیار: «‏با مدیریت کارآمد همینجوری رگباری رئیسی واکسن وارد کرد به حدی که الان میگن آدم کم داریم بیاید کمک برای واکسن زدن. شما نگاه کن تو بقیه زمینه‌های کشور هم همینه، چیزی که ۸ سال عمرمون هدر رفت.»
مواخذه خاطیان
کاربری نوشت: «رهبری در ۵ سخنرانی بر اجرا نشدن سند ۲۰۳۰ تاکید کردند، بعد از ۵ سال اجرای این سند ویرانگر فرهنگی توسط دولت روحانی، رئیسی اجرای آن را متوقف کرد. اجرا کنندگان این سند نباید مواخذه شوند؟»
نتیجه جنایت تحریم در کرونا
علی قلی زاده: «‏خزانه‌داری آمریکا تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، یکسال‌ونیم بعد از پاندمی، از صدور مجوز معافیت از ‎تحریم برای واردات دارو، تجهیزات و ‎واکسن کرونا به ایران خودداری کرده. آمریکا با این مجوز تاثیر تحریم را تاییدکرده، رفقای اصلاحطلب ما اما اصرار دارند که ‎جنایت تحریم تأثیری در واردات واکسن نداشته!»