kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۸۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از زمانی که اسم دولت سعودی به عنوان عامل انفجار حادثه یازده سپتامبر به میان آمد اسرائیلی‌ها تلاش زیادی کردند ایران را متحد القاعده نشان بدهند ولی هیچکس به این ادعای کذب توجه نکرد و با گذشت زمان دست خودشان رو شد.
3107---0902
* مسئولین اگر جلوی غارت انفال، منابع عمومی، رانت‌خواری، مافیاها و فرارهای مالیاتی و... را بگیرند بسیاری از مشکلات جامعه قابل حل است!
9871---0912
* آیا تضمینی وجود دارد که طالبان به تعهدات خود و آنچه که به زبان می‌آورد پایبند باقی بماند؟ نگرانی از عهدشکنی این گروه است. فلذا باید به فکر اهرم بازدارندگی بود.
4958---0916
* وقتی صورت حساب همراه اول را پرداخت می‌کنم به محض پرداخت پیامی مبنی بر دریافت تأیید ارسال می‌گردد. چقدر خوب است که شرکت‌های آب، برق و گاز و تلفن‌های ثابت هم این روش را در پیش بگیرند و بلافاصله وقتی هزینه‌های مصرفی را مشتری پرداخت می‌کند پیامکی مبنی بر تأیید پرداخت بدهی از سوی مشتری ارسال شود.
5241---0912
* چرا سازمان تعزیرات سراغ برخی کارخانه‌های معروف نمی‌رود که هر ماه کلی قیمت لبنیات و بستنی و... را گران می‌کند! به جای پرداخت میلیاردی به صداوسیما برای تبلیغات، ‌قیمت‌ها را ثابت نگه دارند...
0220---0935
* مافیای کنکور را با آثار زیانباری که دارد باید از بین برد و اعتبار را به آموزش و پرورش برگرداند. امیدوارم این کار در این دولت صورت بگیرد و شاهد این اتفاق بزرگ در آموزش کشور باشیم.
8495---0911
* مجلس، صداوسیما را ملزم نماید تا شبکه آموزش در پیام‌رسان‌های داخلی (روبیکا، سروش پلاس، ایتا و...) کانالی تاسیس کند تا اکثریت مردم ایران که زیر خط فقرند بتوانند برنامه‌های آموزشی خود را که نتوانستند به موقع و درست از برنامه شاد بهره‌مند شوند در ساعات دیگر از طریق شبکه‌های داخلی با گوشی‌های والدین برنامه‌ها را دانلود کنند و مورد استفاده قرار دهند.
مجتبی گروسی
* 33 سال است عضو تعاونی مسکن مرزداران هستیم با تخلفاتی که مسئولین وقت تعاونی انجام دادند حق و حقوق اعضاء پایمال شد. متاسفانه در زمان ریاست آقایان هاشمی شاهرودی و صادق آملی لاریجانی در قوه قضائیه به پرونده رسیدگی نکردند. امیدواریم با مدیریت آقای اژه‌ای این احقاق حق صورت گیرد.
8826---0991
* حال که دولت مردمی روی کار آمده نباید گذاشت مشکلات موجود مردم را ناراحت و نسبت به آینده ناامید سازد همه موظف هستیم پای کار بیاییم. افراد جامعه باید تحول مدیریتی را با تمام وجود خود لمس کنند.
3107---0902
* از مسئولین محترم درخواست می‌شود یک مرکز منسجم و قوی برای رصد و پاسخ به شایعات و خباثت‌ها و خبرهای کذبی که علیه اسلام، ولایت، انقلاب، نیروهای انقلابی و... در فضای مجازی منتشر می‌شود درست کنند.
3453---0992
* پذیرش قاضی از ابتدا از جمع فارغ‌التحصیلان رشته حقوق کار کاملا اشتباهی است. هر دانش‌آموخته حقوق حداقل باید مدت 10 سال به کار وکالت بپردازد سپس متقاضی قضاوت در مقام قاضی بشود. جذب قضات با این شیوه موجب خواهد شد اشتباه در صدور رای خیلی کم اتفاق بیفتد.
8495---0911
* با توجه به اینکه در همه شیرها ویتامین D3 اضافه شده طبق نظر پزشکان بیش از حد بودن آن آسیب و بیماری‌های دیگری به وجود می‌آورد. لذا پیشنهاد می‌شود شیرهای بدون این ویتامین هم تولید شود.
9239---0922
* در پرونده‌های تقاضای طلاق از دم همه را به مشاوره می‌فرستند در حالی که در بعضی از موارد اختلاف زن و شوهر به‌گونه‌ای است که مشاوره هیچ فایده‌ای ندارد و هزینه اضافی به خانواده‌ها تحمیل می‌شود.
8495---0911
* حفاظت از اراضی ملی هزینه زیادی برای دولت داشته و دارد برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود اراضی قابل بهره‌برداری برای کشت دیم به افراد فاقد کار در جامعه اجاره داده شود. با این طرح هم اشتغالزایی صورت گرفته و هم دولت صاحب درآمد می‌شود.
8902---0914
* غیر از گرانی روزافزون ارزاق و مایحتاج عمومی شاهد کاهش کیفیت و کاهش وزن مواد خوراکی بسته‌بندی شده نیز هستیم که حکایت از ضعف مدیریتی مدیران و فقدان نظارت و کنترل می‌کند. واقعا جای تاسف دارد. از دولت سیزدهم تقاضا دارم به این امور هم رسیدگی کند.
2143---0913
پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه وزین کیهان به تاریخ 1400/06/17 درخصوص کنترل میادین میوه و تره‌بار از مبدأ تا مقصد، به آگاهی می‌رساند: 1- سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با 261 میدان و بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است و علاوه بر مدیران و رؤسای میادین و بازارها، حوزه‌های نظارتی نیز به صورت مستمر و منظم بر کیفیت،‌ کمیت و قیمت انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات و سایر ارزاق و مایحتاج عمومی که در مراکز تحت پوشش این سازمان عرضه می‌شوند، به صورت محسوس و نامحسوس نظارت می‌کنند. 2- پیام شهروند محترم به صورت کلی است و عملا امکان پیگیری دقیق را ندارد اما به ایشان و سایر شهروندان این اطمینان داده می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، بدون هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی مطابق ضوابط و مقررات این سازمان با متخلف برخورد می‌شود. 3- تاکید شهروند محترم به کنترل میادین میوه و تره‌بار، این تردید را به وجود می‌آورد که منظور ایشان، کنترل از میدان مرکزی میوه و تره‌بار تا میادین میوه و تره‌بار در سطح شهر است. در این صورت، لازم به یادآوری است که میدان مرکزی میوه و تره‌بار زیر نظر سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قرار ندارد و فعالیت این سازمان صرفا در بخش خرده‌فروشی و از طریق میادین و بازارهای میوه و تره‌بار است که در سطح شهر فعالیت می‌کنند. 4- سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان محترم درخواست می‌کند برای پیگیری هرچه سریع‌تر و دقیق‌تر انتقادات و شکایات خود در رسانه‌ها، پس از حصول اطمینان از اینکه محل مورد نظرشان، تحت پوشش و نظارت این سازمان قرار دارد، به مدیران میادین میوه و تره‌بار که در این مراکز حضور مستمر و مستقیم دارند، مراجعه نموده یا مراتب را به سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران از طریق تماس با شماره تلفن 1888 اعلام نمایند.»