kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* خداوند بر درجات شهید مظلوم دکتر بهشتی عزیز بیفزاید که
ولایت فقیه را در قانون اساسی گنجاندند و الا معلوم نبود این نفوذی‌ها و براندازان در دولت اصلاحات و تدبیر چه بلایی بر سر کشور و ملت در‌می‌آوردند.
7345---0912
* سخنگوی محترم وزارت خارجه چه زیبا جواب آمریکایی‌ها را داده که آمریکا مجوز ورود به برجام را باید از ایران بگیرد موضعی انقلابی که سالها منتظر شنیدش بودیم.
0049---0911
* وقتی آمریکای تروریست دید در افغانستان بودنش به صرفه نیست و مردم مسلمان افغانی را به جان یکدیگر انداختن به صرفه‌تر است از افغانستان خارج شد!
8857---0992
* گزارش تلویزیونی یک ماهه عملکرد رئیس‌جمهور محترم و استقبال از پیشنهاد تداوم و تکرار آن حداقل در هر ماه را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم موارد و نیازهای واجب نظام و کشور مطرح و نسبت به رفع مشکلات و کاستی‌ها اهتمام ویژه‌ای شود.
2842---0910و 6263---0938
* تاکنون فکر می‌کردم روزنامه‌های زنجیره‌ای فقط برای آمریکا و اروپا نوکری و مزدوری می‌کنند امروز متوجه شدم آنها این شیوه را برای کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس هم انجام می‌دهند. انسان چقدر باید عقب‌مانده باشد که نوکری کسانی را بکنند که 5 درصد جمعیت کشورشان نیستند و مردم هم آنها را قبول ندارند!
7345---0912
* روز بانکداری اسلامی بدون ربا گذشت، آیا کسی مقایسه کرد تا ببیند تاثیر بانکداری ما در تورم و فشار به اقشار ضعیف و مانع رشد اقتصادی و تولید چقدر است؟! تاثیر بانکداری سایر کشورها در ایجاد اشتغال و تولید چقدر است؟!
یک شهروند
* علت ناخشنودی جاسوسان رسمی دشمنان‌مان (انگلیس و منافقین داخلی از سریال گاندو) این است که این مجموعه دقیقا به خال زده پس باید ادامه آن هم ساخته شود تا خائنان به ملت معرفی شوند و ملت هم تا آخر پشتیبان معنوی سازندگان سریال است.
8895---0919
* ما کتابفروشان هر ساله در آغاز مدارس می‌توانستیم کتاب‌‌های درسی دانش‌آموزان را توزیع کنیم و بخشی از نیازهای زندگی خود را از این طریق برطرف نماییم. متاسفانه دولت دوازدهم هم سفره خانواده‌ها را جمع کرد و هم سفره کتابفروشان را و سه سالی است که کتب درسی توسط آموزش و پرورش توزیع می‌شود که مشکلات خود را برای وزارت دارد. از رئیس‌جمهور محترم درخواست می‌شود تدبیری نمایند که ما کتابفروشان در این اوضاع تورم و گرانی و بیکاری که به کار فرهنگی افتخار می‌کنیم به آمار بیکاران اضافه نشویم و بتوانیم همچون گذشته به توزیع کتب درسی اهتمام بورزیم.
1698---0919
* بیمه خانم‌‌های خانه‌دار که توسط معاون رئیس‌جمهور مطرح شده یکی از کارهای ضروری است. پیشنهاد می‌شود مادران عزادار کشورمان که همسران نان‌آورشان را در اثر بیماری کرونا از دست داده‌اند در اولویت قرار گیرند.
2986---0915
* حرام‌خورهای نجومی و اختلاس‌گران کنار زده شده از قدرت نگران شده‌اند که سطح توقع دهک‌های پایین کشور بالا نرود. حضرات معصومین علیهم‌السلام چه زیبا فرموده‌اند: کسی که حیاء نداشته باشد دین هم نخواهد داشت.
5485---0912
* جهت اطلاع دولتمردان جدید بنویسید کشاورزان به دلیل شرایط سخت مالی مجبور می‌شوند دسترنج خود را به قیمت پایین
پیش فروش کنند. در نتیجه تفاوت قیمت فروش محصولات آنان با قیمتی که مصرف کننده می‌پردازد بسیار فاحش است. تقاضا داریم تدبیری بیندیشند دست واسطه‌ها و دلال‌ها قطع بشود.
6810---0911
* در شهرستان رشت تظاهر به فسق و گناه و سگ‌گردانی توسط تعدادی از شهروندان به شکل سازمان یافته شیوع زیادی پیدا کرده دلیل آن هم این است که پلیس امنیت و دستگاه قضا نسبت به این موضوع که تضییع حقوق شهروندی است بی‌توجهی می‌کنند.
زاهد از رشت
* احتمال اینکه بمباران پنجشیر افغانستان توسط پهپادهای آمریکایی صورت گرفته باشد زیاد است چرا که پهپادهای پاکستان برای اعزام به مسافت‌های دور مشکل دارند.
3107---0907
* تولید و پخش سریال گاندو قطعا روی افزایش آگاهی مردم نسبت به پدیده مرموز و پیچیده جریان نفوذ در کشور تاثیر زیادی داشته در نتیجه دشمنان به فکر راه‌های جدید نفوذ در آینده خواهند بود.
6810--- 0911
* برای تصدی مسئولیت در کشور در کنار داشتن تخصص برخورداری از صداقت با پاکدستی و شجاعت کار ضروری است. هر مسئولی که این صفات را در خودش نمی‌بیند بهتر آن است که از روی تواضع به نفع مصالح کشور کنار برود و خودش را مدیون 80 میلیون ایرانی نکند.
2143---0913
* یاد و خاطره شهدای 17 شهریور 57 که از ایام‌ا... است را گرامی داشته از درگاه خداوند متعال علو درجات برای شهدای این روز بزرگ را خواهانیم و امیدواریم از دعای خیرشان در «عند ربهم یرزقون» ما خاکیان را فراموش ننمایند.
6321---0915 و 7250---0919
«پاسخ روابط عمومی سازمان مدیریت
میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران»
در پاسخ به پیام‌های مردمی روزنامه وزین کیهان به تاریخ 1400/06/15 در خصوص بالا بودن قیمت هندوانه در بازار میوه و تره‌بار استاد معین، به آگاهی می‌رساند:
1- بازاری به نام بازار میوه و تره‌بار استاد معین تحت پوشش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قرار ندارد و به نظر می‌رسد شهروند محترم، مکانی را تحت نظارت این سازمان قرار ندارد را با بازارهای تابعه این سازمان اشتباه گرفته باشند و فروش هر کیلوگرم هندوانه با قیمت 7800 تومان در صورتی که براساس نرخنامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم هندوانه به وزن بالای 4 کیلوگرم، 5800 تومان است و در حال حاضر در هر 261 میدان و بازار میوه و تره‌بار تحت پوشش این سازمان با همین قیمت عرضه می‌شود (گواه این گمان است.)
2- سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از شهروندان محترم درخواست می‌کند برای پیگیری هر چه سریع‌تر و دقیق‌تر انتقادات و شکایات خود در رسانه‌ها، از اینکه محل مورد نظرشان، تحت پوشش و نظارت این سازمان قرار داشته باشد، اطمینان حاصل فرمایند. در این صورت، مراجعه به مدیران میادین میوه و تره‌بار که در این مراکز حضور مستمر و مستقیم دارند و اعلام مراتب به سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران از طریق تماس با شماره تلفن 1888 نیز از دیگر روش‌های پیشنهادی برای انتقال نظرات شهروندان عزیز به این سازمان است.»