kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

چه کسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود؟!

 

چینش هیئت‌مدیره جدید باشگاه پرسپولیس این روزها تبدیل به دغدغه هواداران این باشگاه شده است.
در روزهای منتهی به برگزاری بازی حساس پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان، جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس کنار کشید تا اتفاقی که با تغییر دولت قابل پیش‌بینی بود رنگ واقعیت به خود بگیرد. البته روز گذشته هیئت‌مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس مجید صدری را به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب کرد تا در آستانه بازی حساس 23 شهریور، در کادر مدیریتی تغییرات زیادی رخ ندهد.
با این همه و از قرار معلوم، وزارت ورزش و جوانان قصد تغییرات اساسی در کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس را دارد و با این روند به احتمال فراوان دوران سرپرستی صدری در پرسپولیس هم زیاد نخواهد بود.به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان با چیدن هیئت‌مدیره‌ای جدید قصد دارد خون تازه‌ای در رگ‌های قهرمان 5 سال اخیر فوتبال ایران تزریق کند.
درباره ترکیب هیئت‌مدیره اما گمانه‌زنی‌ها زیاد است. یکی از نام‌های مطرح شده حمید استیلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بود که از او حتی برای شانس مدیرعاملی هم نام برده می‌شد اما او روز گذشته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد بنا به دلایلی فعلا تمایلی به حضور در این سمت و البته کارهای مدیریتی ندارد. شاید مسائل شخصی این روزهای استیلی در این تصمیم بی‌تاثیر نبوده باشد.
حبیب کاشانی مدیرعامل 2 دوره پرسپولیس و علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق سرخ‌ها هم از جمله افرادی هستند که نام‌شان برای حضور در هیئت‌مدیره و احتمالا مدیرعاملی مطرح شده است. کاشانی که قهرمانی با پرسپولیس را در لیگ 86_87 تجربه کرده یکی از کسانی است که مورد اعتماد هواداران پرسپولیس قرار دارد. علی اکبر طاهری هم با پرسپولیس قهرمانی لیگ را در کارنامه دارد و با وجود فراز و فرودهایی که در زمان مدیرعاملی‌اش داشت احتمالا با استقبال هواداران رو‌به‌رو خواهد شد.
از علیپور عضو فعلی هیئت‌مدیره پرسپولیس که اتفاقا ارتباط خوبی با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دارد هم به عنوان یکی از افراد احتمالی در هیئت‌مدیره بعدی این باشگاه نام برده می‌شود. او سال‌هاست در ورزش حضور دارد و کار مدیریتی کرده و احتمالا به عنوان نماینده وزارت ورزش در هیئت‌مدیره پرسپولیس به کار ادامه خواهد داد. البته این طور که به نظر می‌رسد فیاض و مسجدی دو عضو فعلی هیئت‌مدیره پرسپولیس شانس زیادی برای ادامه کار در این باشگاه ندارند و با این روند خیلی زود از بدنه مدیریت سرخ‌ها جدا خواهند شد.
با این همه باید تا بعد از بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان منتظر ماند تا مشخص شود گمانه‌زنی‌ها چقدر رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.