kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

خواندنی از ورزش ایران

*تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران پس از تغییراتی که در کادر فنی داشت، از صبح دیروز در سالن رضازاده شهر اردبیل تمرینات خود را با سرمربی جدید آغاز کرد. مهدی فرجی سرمربی تیم ملی اپه در مرحله اول اردو، محمد رحیمی، امیر رضا کنعانی‌، دانیال للگانی‌، محمد شجاعی‌، محمدرضا وثوقی‌، محمد بزرگر‌، علی واعظ و امیر حسین موشحی اردوی خود را برای آمادگی هر چه بهتر شمشیربازان اسلحه اپه برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ دعوت شده‌اند.

*به گفته مصطفی ‌هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال و طبق صحبت‌های انجام شده با کاپیتان این تیم، او برخلاف اعلام قبلی قصد خداحافظی ندارد. سرمربی تیم ملی بسکتبال با تائید این موضوع گفت: با صمد که بازیکن بزرگ و تأثیرگذاری در بسکتبال است، صحبت کردم، قصدی برای خداحافظی و کناره‌گیری از تیم ملی ندارد بنابراین روی او برای حضور در اردوهای پیش‌رو به شرط برخوردار بودن از شرایط مورد نظر حساب می‌کنم. وی تأکید کرد: شرط من برای دعوت از بازیکنان به اردوی تیم ملی، داشتن فعالیت‌های باشگاهی است که صمد نیکخواه بهرامی هم می‌تواند در این صورت جزو اردونشینان باشد.
*فدراسیون دوچرخه‌سواری در فاصله ۱۲ روز مانده تا آغاز مسابقات جاده قهرمانی جهان در بلژیک، درخواست ویزا کرده و در نظر دارد اردویی هم برای رکابزنان برگزار کند. حضور در مسابقات قهرمانی جهان بسیار مهم است چون غیبت در این مسابقات بر روی امتیازات قهرمانی کشور سال آینده تاثیر دارد و این مسئله در نهایت بر روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم تاثیر می‌گذارد.