kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
امیر سیاری

اثرگذاری رسانه‌ها در ایجاد قدرت بازدارندگی مهم است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: اثرگذاری رسانه در ایجاد انسجام، وحدت، همدلی، خدمت‌رسانی و قدرت بازدارندگی بسیار مهم است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در نشست تخصصی مسئولان فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش با اصحاب رسانه با بیان اینکه آنچه داریم به برکت شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و با حفظ این ارزش‌ها تمامیت ارضی و اقتدار ما حفظ می‌شود، گفت: دنیای امروز دنیای انفجار اطلاعات و فناوری است و رسانه‌ها در هر کشوری از مؤلفه‌های قدرت آن کشور محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه امروز در بحث جنگ نرم، تسلط بر ذهن‌ها مطرح است و اولین مؤلفه در تسلط بر ذهن‌ها، رسانه‌ها هستند، گفت: کسانی که از امکانات بیشتری برخوردارند با تکیه بر رسانه، افکار خود را گسترش می‌دهند، چرا که رسانه ابزار و مؤلفه جنگ نرم است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش خطاب به اصحاب رسانه تصریح کرد: شما سرباز خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن هستید.
امیر سیاری اظهار کرد: استکبار اگر تاکنون تعرضی نکرده نمی‌تواند و جرئت آن را ندارد و نمونه آن در دفاع مقدس ثابت شد و امروز می‌داند اگر تعرض کند، آن چنان ضربه‌ای می‌خورد که پشیمان می‌شود و این همان توان بازدارندگی ما است که از طریق رسانه‌ها منعکس و منتقل می‌گردد.
وی تصریح کرد: اثرگذاری رسانه در ایجاد انسجام، وحدت، همدلی، خدمت‌رسانی و قدرت بازدارندگی بسیار مهم است، چراکه اگر نتوانیم این اثر بازدارندگی را منتقل کنیم، کاری از پیش نرفته است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به فعالیت‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه مردم‌یاری و خدمت‌رسانی به هموطنان در بحران‌های پیش رو گفت: ارتش در تمام موقعیت‌های حساس و بحرانی از جنگ تا زلزله، سیل و بیماری همواره به شعار «ارتش فدای ملت» عمل کرده است که انعکاس بخشی از این فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌ها از طریق رسانه‌ها به مردم صورت می‌گیرد.