kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۱۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

اخبار کوتاه از فوتبال

 


بازگشت آرامش به کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین این تیم در قطر شرکت کرد.بازیکنان تیم ملی فوتبال دیروز از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی تمرینات نوبت صبح را در سالن هتل محل اقامت خود زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.گفتنی است، تمرین نوبت بعد از ظهر دیروز ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی در ورزشگاه الدفنه قطر برگزار ‌شد.تمرین دیروز صبح ملی‌پوشان با حضور دراگان اسکوچیچ برگزار شد. سرمربی تیم ملی ایران که به دلیل ابتلاء به کرونا در تمرینات روزهای قبل و همچنین پیروزی یک بر صفر مقابل سوریه حضور نداشت با شاگردان خود دیدار کرد تا این تیم در آستانه دیدار با عراق به آرامش روی نیمکت خود برسد. تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۲:۳۰ فردا(سه شنبه)مقابل عراق در هفته دوم بازی‌های گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر بازی می‌کند.
صدری:می‌خواهم سمیعی بماند
رئیس‌هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به موضوع عدم جذب بازیکن خارجی گفت: همچنان پیگیر موضوع هستیم تا بتوانیم گزینه مدنظر کادر فنی را جذب کنیم. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خبر از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داد تا قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر در آستانه دیدار با استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بحران رو‌به‌رو شود.مجید صدری رئیس‌هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس‌، درباره این موضوع گفت: آقای سمیعی با عملکرد خود نشان داده است چه میزان دلسوزی برای پرسپولیس وجود داشته و دارد. ما نمی‌خواهیم ایشان از باشگاه جدا شود و فعلاً هم همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.او درباره اینکه آیا خودش هم استعفا می‌دهد افزود: در پرسپولیس هستم و تا روزی که فکر کنم می‌توانم به تیم کمک کنم به فعالیتم ادامه می‌دهم. وی درباره موضوع پرداخت طلب ۵۵۰ هزار دلاری گابریل کالدرون و بدهی ۵۵ هزار دلاری سرخ‌ها به دستیارش خواکین تصریح کرد: امور مربوطه را پیگیر هستیم. دست از تلاش بر نداشتیم. می‌خواهیم مشکل را حل کنیم و به هر حال موظف به پرداخت آن نیز هستیم.صدری درباره ممانعت فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی‌های پرسپولیس از جذب کی روش استنلی نیز گفت: این موضوع را هم دنبال می‌کنیم. طبق خواسته‌های کادر فنی اقدام کرده‌ایم و پس از این هم چنین کاری را خواهیم کرد. تلاش‌های ما در زمینه پرداخت بدهی و جذب بازیکن ادامه دارد.
سرمربی سابق استقلال گزینه هدایت صنعت نفت آبادان
علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که سابقه هدایت تیم‌های لیگ برتری نفت تهران، ذوب آهن، تراکتور و آلومینیوم را نیز در کارنامه دارد، گزینه اصلی هدایت تیم صنعت نفت آبادان شد.
صنعت نفت در حال حاضر تنها تیم از ۱۶ تیم لیگ برتری است که سرمربی ندارد و در صورت عقد قرارداد با منصوریان، ظرفیت نیمکت ۱۶ تیم لیگ برتری تکمیل خواهد شد. منصوریان در واکنش به حضور در آبادان و مذاکره با صنعت نفت پیامی در فضای مجازی منتشر کرد که در آن نوشته است:با تشکر از مردم خوب، خونگرم و فوتبال فهم آبادان، هواداران این تیم در همه ایران و همچنین تشکر از همه افرادی که در تمام سال‌ها حیات تیم مردمی و با قدمت صنعت نفت در هر سمت و پستی زحمت کشیده‌اند، به اطلاع می‌رسانم طی دیشب و امروز مذاکرات بسیار مفیدی برای قبول مسئولیت و هدایت تیم ریشه دار و محبوب استان خوزستان با مدیرعامل محترم و اعضای محترم هیئت‌مدیره باشگاه انجام دادم.نتیجه این مذاکرات به بعد از مشخص شدن بودجه و هدف‌گذاری باشگاه صنعت نفت موکول گردید که انشاءالله به زودی اخبار خوبی در این خصوص منتشر خواهد شد. از صمیم قلب آرزو می‌کنم سالی خوب را در کنار مردم خونگرم آبادان تجربه کنم.
اعلام زمان بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی
زمان برگزاری بازی‌های تیم فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ مشخص شد.جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی با حضور ۲۴ تیم در قالب شش گروه از بیست و یکم شهریور ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تیم ملی فوتسال ایران که در گروه ششم مسابقات با تیم‌های صربستان، آرژانتین و آمریکا همگروه است در نخستین دیدار خود به مصاف صربستان می‌رود.برنامه دقیق مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات به این شرح است:
سه‌شنبه ۲۳ شهریور
* صربستان................................................................................. ایران(ساعت: ۱۹:۳۰)
جمعه ۲۶ شهریور
* ایران........................................................................................آمریکا(ساعت: ۱۹:۳۰)
دوشنبه ۲۹ شهریور
* ایران....................................................................................آرژانتین(ساعت: ۲۱:۳۰)