kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
قدرت‌نمایی سپاه بیخ گوش آمریکایی‌‌ها

رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس

در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار رژه دریایی شناور‌ها در ساحل خلیج‌فارس دلوار زادگاه سردار بزرگ مبارزه با استعمار با شکوه خاصی برگزار شد.

سردار رمضان زیراهی، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری، سردار بزرگ مبارزه با استعمار اظهار داشت: به‌پاس گرامیداشت یاد شهید رئیسعلی دلواری رژه نمایش قدرت دریایی در خلیج‌فارس در محدوده ساحل دلوار تنگستان زادگاه این شهید والامقام با مشارکت شناورهای مردمی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی برگزار شد.
وی با ‌اشاره به مشارکت بیش از 150 فروند شناور در رژه قدرت دریایی در روز ملی مبارزه با استعمار، تصریح کرد: 30 شناور سنگین، 120 شناور سبک مردمی و تعدادی شناور بسیج دریایی و پایگاه شهید رئیسعلی دلواری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در رژه یادشده قدرت دریایی خود را به نمایش گذاشتند.
سردار زیراهی با بیان اینکه هر سال به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: همان‌گونه که رئیسعلی دلواری و یارانش شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آوردند، اکنون فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج‌فارس به زانو درآورده‌اند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از امنیت خلیج‌فارس با رصد و پایش شبانه‌روزی این نیرو خبر داد و اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد.