kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

بهره‌برداری از 75 پروژه در مناطق چهارگانه شهرداری همدان

سرپرست شهرداری همدان از بهره‌برداری 75 پروژه مختلف با اعتبار 123 میلیارد تومان در مناطق چهارگانه شهرداری خبر داد.



همدان- خبرنگار کیهان

مجید شاکری در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری همدان مهمترین پروژه‌های افتتاحی منطقه یک شهرداری را شامل نورپردازی، احداث پارک‌ها و پوشش سقف تالار قرآن ذکر کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار 56 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.
وی با بیان اینکه در منطقه 2 شهرداری،
23 پروژه با هزینه 23 میلیارد تومان افتتاح می‌شود یادآور شد: در منطقه 3 شهرداری، 9 پروژه با اعتبار 33 میلیارد تومان احداث شده که شامل احداث بلوار قدر، احداث پارک گلستان، احداث بلوار 25 متری پردیسان است.
سرپرست شهرداری همدان با اشاره به اجرای 20 پروژه در منطقه 4 شهرداری همدان خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار
12/5 میلیارد تومان، شامل اجرای چمن مصنوعی در پارک منوچهری، پیاده‌روسازی شهرک فرهنگیان، چمن مصنوعی در پارک‌ها و ایجاد فرهنگسرا در فرهنگیان است.
در ادامه حمید بادامی نجات عضو شورای شهر همدان، گفت: با بهره‌برداری از «بلوار قدر» در منطقه چهار همدان، شهروندان از این موضوع احساس رضایت دارند زیرا یکی از معضلات این منطقه وجود رودخانه سر باز بود و هر سال حوادث مختلفی رخ می‌داد و علاوه بر آن بوی نامطبوعی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه توسعه متوازن در مناطق مختلف شکل گرفته است اظهار داشت: در حال حاضر 30 درصد از جامعه شهری در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم هستند از این رو توجه به این مهم از اولویت‌های مدیریت شهری است.
بادامی نجات با اشاره به اینکه در هیچ محله‌ای نیست که پروژه‌ای در آن تعریف نشده باشد افزود: این پروژه‌ها در وضعیت سخت اقتصادی به بهره‌برداری رسیده و بسیاری از پروژه‌های عمرانی دیگر در قسمت‌های متخلف شهری در حال انجام است.