kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۷۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

دلایل تغییر سرمربی تیم ملی بسکتبال

 

رئیس‌فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه عملکرد تیم ملی در برخی دیدارها و برخی حواشی پیرامون این تیم مورد انتقاد کمیته فنی فدراسیون بود، گفت که این مسائل در انتخاب سرمربی جدید بی‌تاثیر نبود.
فدراسیون بسکتبال روز دوشنبه پایان همکاری مهران شاهین طبع با تیم ملی و انتخاب مصطفی‌هاشمی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اعلام کرد. حالا رامین طباطبایی درخصوص تغییرات صورت گرفته در کادرفنی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: همدلی و اتحاد میان بازیکنان و کادر فنی برای فدراسیون و کمیته فنی اهمیت داشت در حالیکه نبود این مهم در برخی مقاطع مورد انتقاد بود. باید میان بازیکنان با یکدیگر، بازیکنان با کادر فنی و مجموعه تیم با فدراسیون اتحاد و همدلی وجود داشته باشد اما بعضا اعضای کمیته فنی به خاطر نبود این مهم در برخی مقاطع آزرده بودند. این مسئله هم در تصمیم گیری برای تغییر کادر فنی بی‌تاثیر نبود.
وی افزود: ما با مهران شاهین طبع سهمیه حضور در المپیک را گرفتیم و بهتر بود با خودش هم در بازی‌ها شرکت می‌کردیم.به هر حال او نسبت به شرایط بازیکنان و مسائل تاکتیکی آنها اشراف کامل و بهتری داشت. نمی‌خواستیم برای المپیک که برایمان اهمیت زیادی داشت، دست به تغییرات اینچنینی بزنیم.
طباطبایی خاطرنشان کرد: برای انتخاب سرمربی جدید چند گزینه داشتیم و در نهایت نسبت به مصطفی‌هاشمی جمع‌بندی حاصل شد. به مسائل شخصی مربیان و اینکه چه ارتباطی میان آنها وجود دارد هم کاری نداریم. اصلا این موضوع ملاک ما در تصمیم‌گیری نبود. توانایی افراد را مد نظر قرار‌دادیم و بر اساس آن تصمیم گیری کردیم.