kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۷۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
‌فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):‌‌

تمامی تحرکات دشمن را تحت رصد داریم آماده مقابله با هرگونه تهدید احتمالی هستیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: کارکنان پدافند هوایی با رصد کامل تمامی تحرکات هوایی، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید احتمالی را دارند.

امیر سرتیپ ‌قادر رحیم‌زاده‌، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از مراکز فرماندهی و کنترل و تعدادی از سامانه‌های مختلف پدافند هوایی در منطقه عمومی بندرعباس و جزایر خلیج‌فارس بازدید کرد.
به گزارش تسنیم، امیر رحیم‌زاده در این بازدید اظهار داشت: امروز به‌لطف خداوند متعال، دلیرمردان پدافند هوایی با هوشیاری کامل مأموریت خطیر خود را در حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران با آمادگی کامل به انجام می‌رسانند.
وی افزود: کارکنان متخصص و ولایت‌مدار پدافند هوایی، با رصد کامل تمامی تحرکات هوایی در منطقه، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید احتمالی را دارند.
در این بازدید، عملکرد کارکنان و سامانه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی از طریق مراکز فرماندهی و کنترل منطقه، از آمادگی بالای یگان‌های گسترش‌یافته اطمینان حاصل شد.
برگزاری جلسه هماهنگی و هم‌افزایی با تعدادی از مسئولان نیرو‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه هرمزگان، از دیگر برنامه‌های امیر سرتیپ رحیم‌زاده در این بازدید بود.
تعدادی از مسئولان قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، نیروی پدافند هوایی ارتش و فرماندهان یگان‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در منطقه، وی را همراهی کردند.