kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۶۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

اخبار کوتاه از فوتبال

 

*یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب مهاجم برای تیمش گفت: در هر صورت تیم باید تقویت شود و وقتی صحبت از قهرمانی می‌شود، نمی‌توانیم با دست خالی پیش برویم. به همین خاطر صحبت کردیم که حداقل کاری که می‌شود انجام شود این است که با وجود قانون باشگاه‌های بدهکار، باز هم یک بازیکن خارجی بگیریم که با دست خالی به آسیا نرویم. ما مشکلات جذب بازیکن داریم اما باشگاه‌های دیگر خیلی راحت بازیکن می‌گیرند. واقعا نمی‌توانیم با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم. با این حال انتظار داریم فدراسیون به تیم ما کمک کند چون ما به همراه استقلال نماینده ایران هستیم و امیدواریم اجازه بدهند یک بازیکن خارجی جذب کنیم.امیدوارم شرایط را بسنجند و اجازه بدهند بازیکن خارجی جذب کنیم. باید درباره باشگاه‌های بدهکار تجدیدنظر شود.
*پس از برگزاری جلسه هیئت‌مدیره باشگاه آلومینیوم اراک، رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیم فوتبال اراک انتخاب شد و بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت.
*احسان قبادی، محمد عباسی، حسین باباجانی، علیرضا امیرخانی، امیررضا نمازی، محمد میرحاجی، مصطفی جوادیان، محمد شاملی، امید مهجوری، مرصاد سیفی و احمدرضا محمدنژاد 11 بازیکن فصل گذشته امیدهای نساجی مازندران عصر دیروز با حضور در ساختمان این باشگاه قراردادهای خود را بمدت سه فصل دیگر با نساجی تمدید کرده و از فصل آینده در رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌روند.
*در ادامه روند تمدید قرارداد بازیکنان تیم فولاد خوزستان، مهران موسوی مدافع این تیم نیز تمدید کرد.موسوی سابقه بازی در تیم‌های پیکان، راه آهن و شهرداری اردبیل را در کارنامه خود دارد.فولاد پیش از این با انصاری، مرادیان و آبشک، تمدید کرده بود.