kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

طعنه سنگین عضو برجسته انصارالله یمن به چرت زدن بایدن در دیدار با بنت

عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی چرت زدن رئیس‌جمهور آمریکا حین دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد و طعنه قرار‌داد.


«محمد علی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران برجسته جنبش انصارالله یمن، درباره چرت زدن «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا حین دیدارش با «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم آپارتایدِ صهیونیستی در کاخ سفید نوشت: «دیدار نفتالی بنت و بایدن آن‌قدر خسته‌کننده بود که رئیس‌جمهوری آمریکا با آن به خواب رفت...کسی که چرت می‌زند درحالی که بنت در کنار اوست، بهتر است زمانی هم که از به صدا درآمدن آژیر خطر مقابل موشک‌های مقاومت فلسطین و لبنان مطلع می‌شود، بخوابد... این چرت زدن نشان می‌دهد که سیاست خارجی رژیم اشغالگر به دلیل وجود محورهای خسته‌کننده در آن، سست شده است و شکست خواهد خورد».
این اظهارات پس از آن مطرح شد که شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف ویدئویی را از دیدار جو بایدن و نفتالی بنت که پس از دوبار تاخیر در نهایت روز جمعه ۵ شهریور (۲۷ اوت) به مدت ۲۵ دقیقه برگزار شد، منتشر کردند که نشان می‌دهد بایدن میان صحبت‌های بنت درحال چرت زدن است. ترامپ همیشه بایدن را «جوی خوابالو» خطاب می‌کرد!