kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

انتخاب اعضای کمیسیون‌های ششگانه شورای شهر تهران

سخنگوی شورای شهر تهران از انتخاب اعضای کمیسیون‌های ششگانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اعلام خبر انتخاب اعضای مصوب برای کمیسیون‌های ششگانه شورا گفت: براین اساس برای کمیسیون برنامه و بودجه، کاشانی، امانی، صادقی، آخوندی و مظفر انتخاب شدند.
نادعلی افزود: برای کمیسیون معماری و شهر‌سازی، مهدی چمران، شربیانی، عباسی، برای کمیسیون خدمات شهری؛ پیرهادی، بابایی و خانم ‌نجفی و برای کمیسیون فرهنگی اجتماعی، خانم شمس احسان، خانم معدنی‌پور، علوی و نادعلی و برای کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک، تشکری‌هاشمی، قائمی و حاج آقای آقامیری و برای کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نیز پرویز سروری، اقراریان و خانم سلیمانی انتخاب شدند.
گفتنی است، شروع به کار رسمی اعضای تعیین شده بعد از رای‌گیری در صحن شورای شهر خواهد بود.
تکذیب سکته مغزی چمران
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی از سلامت مهدی چمران گفت: در تماس تلفنی که با فرزند ایشان داشتم مطلع شدیم که ایشان در منزل در حال استراحت هستند و اخبار منتشره در فضای مجازی درخصوص سکته مغزی ایشان صحت ندارد.
نادعلی ابراز امیدواری کرد که مهدی چمران رئیس ‌شورای ششمین دوره شورای شهر تهران به زودی در صحن شورا حاضر خواهند بود.
اولین دیدار شهردار منتخب تهران با شهرداران مناطق برگزار شد
علیرضا زاکانی شهردار منتخب تهران صبح دیروز با شهرداران مناطق
22 گانه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، در این دیدار شهرداران مناطق موضوعات و فعالیت‌های پیش روی خود در منطقه را تشریح کرده و شهردار منتخب تهران هم اهم فعالیت‌های خود در شهرداری تهران را به بحث و تبادل نظر گذاشت.