kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

فکر کن!
کیانوش جهانپور: «واکسن سینوفارم مراحل سه گانه کارآزمایی را گذرانده، صدها میلیون نفر در چین و جهان استفاده کردند، سازمان بهداشت جهانی تایید کرده بعد ببینید با روان این مردم چه می‌کنند، اون وقت تصور کنید یکسال پیش مجوز این رو برای فاز3 مطالعه بالینی در ایران صادر می‌کردند؟!»
ما هم صبح جمعه فهمیدیم
جواد نیکی ملکی: «ما هم صبح جمعه متوجه شدیم که رئیس‌جمهور، روز دوم بعد از تشکیل کابینه رفته خوزستان برای خدمت به همه، از جمله اونایی که به یه نفر میگفتن ما که هوا نداریم؛ ولی هواتو داریم.»
غافلگیر شدیم
محمود: «باز هم رئیسی غافلگیرمان کرد. البته متفاوت از صبح جمعه‌هایی که روحانی از آن صحبت می‌کرد. رئیس‌جمهور پیشرو به این می‌گویند. اول کاری وزرا را بسیج کرد و رفت خوزستان. عمل به وعده‌ها یکی پس از دیگری. اولین حضور درخوزستان یعنی اولویت توجه به عقب‌ماندگی‌ها و محرومیت‌ها.»
با این حرکت آروم شدم
امیر: «‏هرچی فشار روحی رومه و حرص می‌خورم از شرایط خودم و بقیه و جامعه؛ این حضور رئیسی بین مردم آرومم میکنه. همین که مردم میتونن داد بزنن و گله شون رو بگن... احسنت.»
لطفا بگویید چه شرایطی را تحویل گرفتید
علی مختار زاده: «جناب آقای رئیسی، می‌دانم نجابت دارید، اما لطفا در اولین فرصت یک گزارش اقتصادی از وضعی که تحویل گرفتید به صورت شفاف (اگر منع امنیتی و ملاحظات خاصی ندارد) به مردم ارائه کنید. مردم باید بدانند که در این ۸ سال دقیقا چه بلایی سر داشته‌های دولت آمده و چه چیزی تحویل دولت سیزدهم شده.»