kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

اخبار کوتاه از فوتبال

 

آغاز اقدامات برای میزبانی از سوریه در تهران
پس از تصویب و اعلام رسمی میزبانی ایران در دیدار مقابل سوریه در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر، جلسه هماهنگی برگزاری این بازی از ساعت ۸ صبح دیروز با حضور مسئولان و نمایندگان دپارتمان‌های فدراسیون، هیات فوتبال تهران و ورزشگاه آزادی در سالن روابط عمومی برگزار شد.در این نشست موضوعات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و گزارش اقدامات انجام شده و آتی از سوی هر بخش ارائه شد. ضمن اینکه نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود. دیدار ایران و سوریه روز پنجشنبه، یازدهم شهریور ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و دو تیم نخستین دیدار خود در چارچوب انتخابی
جام جهانی را برگزار می‌کنند.
اخبار نقل و انتقالات
*ساسان انصاری وینگر- مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان پس از جلسه با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسید و قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. انصاری اولین بازیکنی است که قرارداد خود را با باشگاه فولاد تمدید کرده است.
*شهرام گودرزی،‌هافبک سابق تراکتور و پدیده با عقد قراردادی به جمع شاگردان کلانتری پیوست تا اولین خرید این تیم تازه لیگ برتری شده در فصل نقل‌ و انتقالاتی لقب بگیرد. گودرزی سابقه بازی در فجر را نیز در کارنامه خود دارد. قرارداد او با تیم جدیدش به مدت یک فصل است.
*پس از توافق باشگاه سانتاکلارا پرتغال و سپاهان، شهریار مغانلو و محمد محبی با هم معاوضه شدند. سپاهانی‌ها مغانلو را در ازای مبلغ رضایتنامه و انتقال محمد محبی به این تیم جذب کردند. قرارداد مهاجم سابق پرسپولیس با سپاهانی‌ها به مدت سه فصل و به صورت دائمی است.
*دروازه‌بان فصل پیش نساجی مازندران پس از توافق با مدیران باشگاه سپاهان به جمع شاگردان محرم نویدکیا اضافه شد.میرزازاد ۲۴ ساله و مدت قرارداد او با سپاهان سه ساله است. همچنین باشگاه سپاهان اعلام کرد با نظر و تایید محرم نویدکیا، مرتضی منصوری مدافع سپاهانی‌ها به نساجی
پیوست.