kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۴۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

یاد شهید لاجوردی گرامی باد
محمد نصوحی: «شهید لاجوردی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته‌اند: به مسئولين بارها گفتم که خطر منافقین انقلاب به مراتب زيادتر از خطر منافقين خلق است، چرا که علاوه‌بر همه شيوه‌های منافقانه‌ منافقين، سالوسانه در صف حزب‌اللهيان قرار گرفته‌اند؛ اول شهریور سالروز شهادتش است.»
چرا آقای ظریف؟
علی قلهکی: «حالا که آقای ظریف از وزارت خارجه خداحافظی کردند بد نیست به این مسئله بپردازیم که چرا در روزهای آخر وزارتشان، به ۸۳نفر از اعضای وزارت خارجه (اکثرا همسو با خودشان!) مقام «سفیر» را اعطا کردند آنهم در حالی که از ابتدای انقلاب تاکنون تنها به ۷ نفر این مقام اعطا شده بود! عدم خروج از وزارت خارجه تا سن ۶۵سالگی، دریافت سطح فوق‌العاده بالاتر در ماموریت‌ها، قرار گرفتن در عالی‌ترین رتبه‌بندی دستگاه سیاست خارجی و قرار گرفتن در عالی‌ترین رتبه استقرار در جلسات و مذاکرات از مزایایی جایگاه «سفیر» بوده که بار مالی بالایی را به وزارت خارجه تحمیل می‌کند‌!»
تناقضات مجلس
مهاجر: «هرچی جلسات مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رو می‌بینم بیشتر یاد ایرادات بنی اسرائیلی میفتم! از اونطرف به دکتر رئیسی ایراد گرفتن که چرا کابینه جوان نیست؟! از اینطرفم به وزرای جوان ایراد می‌گیرن که اینا تجربه ندارن!»
کلید آزاد‌سازی فلسطین
جواد نیکی ملکی: «به درک واصل کردن تک‌تیرانداز صهیونیست با یک سلاح کمری اتفاقی پرمعناست. با توجه به حضور نزدیک و در‌هم تنیده مردم فلسطین و اشغالگران در برخی مناطق کرانه باختری، یک کلت بازده یک موشک گراد و یک خمپاره بازده یک موشک فجر۵ را دارد. عملیات تسلیح کرانه باختری کلید آزادسازی فلسطین است.»
اشتغال‌زایی با توسعه صنعت پهپاد
کاربری نوشت: «امروزه در ایران از پهپادها در زمینه کشاورزی در مواردی چون سم‌پاشی سریع و یکدست زمین‌های کشاورزی، بررسی زمین‌های زراعی از نظرکیفیت بافت گیاهی، تهیه نقشه‌های دو و سه بعدی استفاده می‌شود. توسعه استفاده از پهپادها در کشاورزی هوشمند،پتانسیل ایجاد ۱۵ هزار شغل مستقیم را دارد.»
خائنین به وطن و مردم
علی چاهخوزاده: «اقدام علیه امنیت ملی چیست؟ اینکه چند نفر به اسم وکیل در شرایطی که کشور از هر طرف تحریم است (حتی تحریم دارو) به جای محکوم کردن تحریم و تلاش برای رفع آن، علیه نظام و رهبری پرونده ‌سازی می‌کنند. رد پای سرویس خارجی رو انقدر پررنگ ندیده بودیم.»