kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

هروی: کاراته دین خود را به ورزش ایران ادا کرد

سرمربی تیم ملی کاراته با تاکید بر نقش ذبیح‌الله پورشیب در کسب مدال طلای گنج‌زاده در المپیک توکیو، گفت: او تاآخرین لحظه به گنج‌زاده کمک کرد و شایسته مدال پهلوانی است.

سید شهرام هروی درباره درخشش تنها نماینده کاراته مردان ایران در المپیک توکیو و کسب مدال طلای این رقابت‌ها توسط سجاد گنج‌زاده، اظهار کرد: ابتدا جا دارد این موفقیت را به تمامی هموطنان عزیز و جامعه بزرگ کاراته که همیشه یار و یاور تیم ملی بودند تبریک بگویم. جامعه کاراته ایران پس از ۵۰ سال ممارست و داشتن آرزوی المپیک در نهایت به این آرزو رسید و خدا را شکر نخستین حضور رشته کاراته در المپیک با کسب مدال طلا توسط نماینده شایسته ایران همراه بود تا کام مردم و جامعه کاراته با این مدال با ارزش شیرین شود.
هروی با تاکید بر اینکه کاراته ایران با کسب مدال طلای المپیک دین خود را به ورزش ایران ادا کرد، گفت: نمی‌توانیم این مدال را متعلق به یک فرد یا گروه خاصی بدانیم، این مدال متعلق به جامعه بزرگ کاراته ایران است. تمامی اعضای کادر فنی شامل دکتر خواجوی مربی بدنساز، حسن روحانی و سعید حسنی‌پور مربیان تیم ملی، نام‌آور و خدابنده ۲ ماساژور تیم ملی، دکتر نصر فیزیوتراپ و حسین روحانی، سیدمحمد حسینی و شهاب سلطانی که از کادر فنی جدا شدند اما در این مسیر سخت و طولانی به تیم ملی کمک کردند، در این موفقیت سهم دارند و از آنها قدردانی
می‌کنم.
سرمربی تیم ملی کاراته، با تاکید بر نقش ویژه ذبیح‌الله پورشیب در کسب مدال طلا توسط سجاد گنج‌زاده، خاطرنشان کرد: مدال قهرمانی در المپیک از آن گنج‌زاده شد که با شایستگی بر سکوی نخست المپیک ایستاد اما مدال پهلوانی نیز به پورشیب رسید که تا آخرین لحظه در تمرینات به سجاد کمک کرد تا او به موفقیت برسد.