kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
سردار سلامی در اختتامیه اجلاس اساتید بسیجی:

نبرد با قدرت‌های جهانی را تا شرق مدیترانه مدیریت می‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اکنون توانسته‌ایم جبهه درگیری با قدرت‌های جهانی را تا شرق مدیترانه پیش ببریم.


سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس بسیج اساتید در تالار صدا و سیمای مشهد مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب در اندیشه‌ها بود، به این دلیل عرض می‌کنم که اساتید بسیجی سازندگان ساختمان اصلی انقلاب اسلامی هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: انقلاب اسلامی بیشتر انتظارات ما را در تحولات منطقه و جهان برآورده کرده است. شکست دادن قدرت‌های بی‌بدیل در عرصه‌های نبردهای مختلف کار بسیار دشواری بوده است.
سلامی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی میان مرگ و بقا زندگی می‌کند، امروز نگاه کنید انقلاب ما بر سر نیرومندترین استراتژی آمریکا که تسلط رژیم صهیونیستی است کاری کرده که این رژیم نگران و ناتوان باشد و نتواند میان چند عنصر که ضامن بقا است، ارتباط برقرار کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت: ما یاد گرفته‌ایم که نباید به ظالمان اتکا کنیم، ما تا مدیترانه پیش رفتیم منتهی نوع حرکت ما با دشمن فرق می‌کند.
سلامی افزود: خود آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند که ما دچار فرسودگی سیاسی و پوسیدگی سیاسی شده‌ایم، در کنار سایر اتفاقاتی که در این دوران افتاده تحولات منطقه سبب شده قدرت آمریکا کاهش پیدا کند؛ امروز شاهدیم آمریکایی که نیمی از قدرت جهان را در اختیار دارد نمی‌تواند تحولات را مدیریت کند.
به گزارش فارس وی با اشاره به این که یک حلقه مفقوده بسیار عمیق در ساختار نظامی آمریکا وجود دارد، تصریح کرد: در نظام آمریکا نفوذ تدبیر یک رهبری صحیح دیده نمی‌شود، بزرگ‌ترین ضعف آمریکا همین است، خودشان می‌گویند در عراق 11 سال ماندیم، 3 هزار میلیارد دلار هزینه کردیم اما از آمریکا یک چهره اشغالگر ساختیم.
سلامی با تاکید بر این که محو رژیم صهیونیستی بسیار ساده است، تاکید کرد: محو رژیم صهیونیستی به تدریج در زمین پیاده خواهد شد و این امر یک باور الهی است و فراتر از آرزوهای ما است.
سردار نقدی: تسلیح کرانه باختری
 آغاز شده است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تسلیح کرانه باختری آغاز شده و جامعه بشری نیز برای کمک به فلسطینیان به اجماع رسیده‌اند.
سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم اختتامیه اجلاس سالانه اساتید بسیجی در پاسخ به  سوالی در ارتباط با پیروزی مردم فلسطین بعد از گذشت 50 روز اظهار کرد: پیروزی مردم فلسطین را به امت اسلامی و مردم شریف ایران که همواره مدافع مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند تبریک می‌گویم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه این پیروزی کمر آمریکا را شکست، گفت: پیروزی مردم فلسطین بعد از گذشت 50 روز مهر باطل به تفکر لیبرال دموکراسی وارد کرد.
وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند جنگ بعدی فقط در مرزهای فعلی نخواهد بود و مجاهدین آنها را به عقب می‌رانند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تسلیح کرانه باختری با نابودی اسرائیل همراه است، اظهار کرد: تسلیح کرانه باختری آغاز شده و سلاح‌ها در اختیار مردم این منطقه قرار می‌گیرد.
به گزارش فارس، سردار نقدی خاطرنشان کرد: بسیاری از امکاناتی که در این جنگ استفاده شد از محصولات جمهوری اسلامی بود، البته فناوری نیز به آنها آموخته شده است.
گفتنی است رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی پیروزی غرورآفرین مقاومت غزه علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل طی پیامی به مسئولان گروه‌های مقاومت حماس و جهاد این پیروزی را تبریک گفت.