kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۳۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

بایدن مسیر کاخ سفید را گم کرد!

در جدیدترین مورد از گاف‌های سریالی رئیس‌جمهور آمریکا، او زمان ورود به دفتر کارش در کاخ سفید فراموش می‌کند از کجا باید وارد شود که در این هنگام نیروهای حفاظتی به او یادآوری می‌کنند راه ورود از کجاست! برخی منتقدان دولت آمریکا می‌گویند، بایدن دچار بیماری «زوال عقل» است و باید کناره‌گیری کند.


گاف‌های بایدن تمامی ندارد و روز به روز بر نگرانی‌ها درباره سلامت ذهنی و روانی وی، در میان رهبران سیاسی این کشور افزایش می‌یابد. گاف‌ها و سردرگمی‌های پی‌در‌پی رئیس‌جمهور آمریکا از هفت ماه پیش که به عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا آغاز به کار کرد، دست‌مایه تمسخر کاربران فضای مجازی و رسانه‌ها شده است. در ادامه رفتارهای عجیب و غریب رئیس‌جمهور آمریکا، وی در حین بازگشت از ایالت «دیلاور»، در محوطه کاخ سفید در مسیر خود به سمت دفتر کارش برای لحظاتی گم شد و یکی از مأموران مخفی راه را به وی نشان می‌دهد.
روزنامه انگلیسی سان در این باره گزارش داده «به نظر می‌رسد «جو بایدن» زمان بازگشت به کاخ سفید گم می‌شود زیرا یک مأمور سرویس مخفی برای نشان دادن مسیر به سوی او می‌آید و بایدن با راه‌ رفتن بر روی چمن، هیچ توجهی به راهنمایی‌های وی نمی‌کند». به گزارش فارس طبق این گزارش، کلیپ ویدئویی منتشر شده نشان می‌دهد که بایدن مأموران امنیتی کاخ سفید را در محوطه سرسبز به سمت کاخ سفید دنبال می‌کند. در ادامه این کلیپ ویدئویی، یکی از مأموران سرویس مخفی آمریکا با انگشت خود به سمت دفتر ریاست‌جمهوری اشاره می‌کند و از بایدن می‌خواهد به سمت راست برود اما رئیس‌جمهور آمریکا نادیده می‌گیرد. طبق گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، بایدن سپس آن طور که در کلیپ ویدئویی نشان داده می‌شود، گیج شده است، سرعت خود را آرام کرده و یک مسیر طولانی‌تری روی چمن را طی می‌کند و به سمت جلو می‌رود تا به دفتر خود برسد و در نهایت پس از رسیدن به کاخ سفید دست خود را به نشانه موفق انجام شدن کارش بالا می‌آورد. به دنبال انتشار این ویدئو، منتقدان به سرعت موجی از انتقادات را روانه بایدن کرده و او را تمسخر کردند.